۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۴
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85261638
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۲۰ میلیارد ریال برای تامین زیرساخت مسکن دولتی خراسان‌شمالی تامین شد 

بجنورد-ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: ۷۲۰ میلیارد ریال برای تامین زیرساخت های مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در استان تامین شد. 

به گزارش ایرنا، مهدی رشیدی روز سه شنبه در نشست شورای مسکن خراسان شمالی اظهار کرد: تمام اقلام مورد نیاز دستگاه های خدمات رسان همچون شرکت های آب و فاضلاب و برق خریداری و تامین شده است.

وی افزود: خراسان شمالی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن جزو ۱۰ استان برتر است و باید تلاش کنیم تا این جایگاه ارتقا یابد، در این باره نیاز است تا مسوولان برای شتاب بخشی به اجرای طرح تلاش کنند.

ضرب الاجل استاندار خراسان شمالی برای بانک ها

استاندار خراسان شمالی نیز در این نشست با اشاره به مشکل پرداخت تسهیلات بانکی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن گفت: هیچ عذری برای تاخیر و یا مشکل در اجرای طرح مسکن دولتی پذیرفته نیست.

محمدرضا حسین نژاد افزود: تمامی قراردادها با بانک ها برای ساخت مسکن دولتی استان باید تا نیمه آبان ماه امسال منعقد شود.

وی خاطرنشان کرد: همخوانی نداشتن میزان مصارف و منابع بانک ها برای پرداخت تسهیلات به اجرای نهضت ملی مسکن نباید سبب توقف در پرداخت این وام ها شود.

بیش از ۲۴ هزار نفر در استان خراسان شمالی واجد شرایط دریافت مسکن هستند که از این تعداد بیش از ۱۹ هزار نفر ثبت نام خود را نهایی کردند.

براساس این گزارش، الحاق زمین به محدوده شهری برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و تغییر کاربری زمین های کشاورزی از دغدغه ها برای اجرای این طرح در خراسان شمالی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha