۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۸
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85261668
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هواشناسی بارش خفیف و پراکنده باران برای همدان پیش بینی کرد

همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: در ساعاتی از بعدازظهر پنجشنبه احتمال بارش خفیف و پراکنده باران برای برخی از نقاط استان پیش بینی می شود.

محمدحسن باقری شکیب روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا وضعیت جوی و آسمان استان طی پنج روز آینده را صاف تا قسمتی ابری، همراه با افزایش ابر در ساعات عصرگاهی پیش‌بینی کرد.

وی ادامه داد: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد در ساعات میانی پیش بینی می شود.

باقری شکیب افزود: در ساعت بعدازظهر روز گذشته شاهد بارش رگبار باران همراه با رعد و برق در برخی از نقاط استان همدان بودیم که بیشترین میزان بارش در ایستگاه باران‌سنجی سامن ملایر با ۶ میلی‌متر ثبت شده است و از ایستگاه باران‌سنجی دانشگاه بوعلی همدان نیز سه میلی‌متر بارش باران گزارش شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه نوسانات دمایی در استان طی پنج روز آینده محسوس نخواهد بود گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب ۲۴ و سه درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

وی افزود: در شبانه روز گذشته اسدآباد و قهاوند با ۳۵ درجه سانتیگراد بالای صفر گرم ترین و بهار با ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر خنک ترین شهرهای استان بوده‌اند.

هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha