۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۹
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 85261701
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اسکالونی: فکر کردن به بازنشستگی مسی، «هاراگیری» است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین می‌گوید که هیچ عجله‌ای برای خداحافظی  فوق ستاره این تیم از آلبی‌سلسته وجود ندارد و اینکه او را حالا بازنشسته بدانیم، «هاراگیری» است!

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، لیونل مسی، فوق ستاره ۳۶ ساله تیم ملی آرژانتین در مسیر قهرمانی این تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، بازوبند کاپیتانی آلبی‌سلسته را به بازو بست و در این مسیر توپ طلا را هم از آن خود کرد و به‌رغم درو کردن تقریبا تمام افتخارات فردی و تیمی دنیای فوتبال، هیچ زمان مشخصی برای اعلام بازنشستگی از تیم ملی کشورش اعلام نکرده است.

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین در پاسخ به این پرسش که آیا او رفته‌رفته باید با بازی کردن بدون مسی خود را وقف بدهد یا خیر، گفت: بیایید این را به خاطر بسپاریم که مسی هنوز با ماست. چرا باید درباره روزهای بدون او حرف بزنیم؟!

وی افزود: واقعیت این است که او همچنان بازی می‌کند و بیایید او را به حال خودش بگذاریم. این حرف‌ها یعنی از همین حالا داریم او را بازنشسته می‌کنیم؟ دیوانه‌ایم که چنین کاری کنیم؛ این کار مثل «هاراگیری»( خودکشی به سبک سامورایی‌های ژاپن) است!

مسی در بازی پنجشنبه آرژانتین برابر پاراگوئه در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، نیمکت‌نشین بود و بیش از ۴۰ دقیقه بازی کرد.

اسکالونی درباره اینکه آیا مسی در بازی امروز برابر پرو به میدان می‌رود یا خیر، اضافه کرد: لئو روبه‌راه است. تمریناتش را بیشتر کرده و دراین‌باره تصمیم می‌گیریم. مساله این است که او چند دقیقه می‌تواند بازی کند. او همیشه سعی می‌کند در دقایقی که به میدان می‌رود، ۱۰۰درصد یا نزدیک ۱۰۰درصد توانش را بگذارد. امروز برای هر بازیکنی سخت است که بهترین خودش باشد بنابراین نسبت به بازی با پاراگوئه شرایط متفاوت است.

تیم ملی آرژانتین هر سه بازی مرحله انتخابی را با برد پشت سر گذاشته و با ۲ امتیاز بیشتر از برزیل، صدرنشین گروه خود در منطقه آمریکای جنوبی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha