۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۵۸
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85261768
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرماندهان ارتش پاکستان جنایات اسرائیل علیه فلسطینی‌ها را محکوم کردند+فیلم

اسلام‌آباد - ایرنا - فرماندهان ارتش پاکستان با تاکید بر حمایت‌های قوی دیپلماتیک، سیاسی و اخلاقی این کشور از فلسطین به ویژه نبرد فلسطینی‌ها برای آزادی کشورشان، جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل در غزه را محکوم کردند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از روابط عمومی ارتش پاکستان در راولپندی، دویست و شصتمین اجلاس مشترک فرماندهان ارتش به ریاست ژنرال «سید عاصم منیر» فرمانده ارتش پاکستان برگزار شد.

فرماندهان نظامی پاکستان با ابراز نگرانی عمیق نسبت به تشدید خشونت‌ها در غزه، تهاجم اسرائیل علیه فلسطینی‌ها را محکوم کرده و گفتند: تلفات انسانی در غزه در نتیجه تهاجم و اقدامات اجباری اسرائیل افزایش یافته است.

در بیانیه ارتش پاکستان تاکید شده است که مردم فلسطین همچنان از حمایت بی چون و چرای دیپلماتیک، سیاسی و اخلاقی پاکستان برخوردار هستند و اسلام‌آباد از نبرد برادران فلسطینی خود علیه اشغالگری اسرائیل و حل پایدار مناقشه فلسطین به ویژه نبرد فلسطین برای دفاع از قدس شریف حمایت می‌کند.

روز گذشته نخست وزیر پاکستان نیز با ابراز نگرانی عمیق این کشور نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و تلفات جانی فلسطینی‌ها، رفع فوری محاصره غزه را مطالبه کرد و افزود: علل رخدادهای ناگوار در فلسطین ریشه در سال‌ها اشغال نامشروع اسرائیل و رویکرد سرکوبگرانه علیه ملت فلسطین دارد.

با ورود عملیات طوفان الاقصی به یازدهمین روز خود و ادامه کسب پیروزی‌های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی، ارتش اسرائیل که از مقابله با رزمندگان فلسطینی مستاصل شده با بمباران جنون آمیز مناطق مسکونی، درمانی، مساجد و مکان‌های تجمع آوارگان فلسطینی در غزه، ۲ هزار و ۸۳۷ فلسطینی که بیشتر آنها کودک و زن هستند را به شهادت رساند.

رژیم جعلی صهیونیستی که تاکنون تلاش‌هایش برای توقف عملیات مقاومت در سرزمین‌های اشغالی به جایی نرسیده و سران این رژیم هنوز در شوک شکست بی نظیر مقاومت فلسطین به سر می‌برند، همچنان غیر نظامیان فلسطینی را هدف قرار می‌دهند و به دنبال کوچ اجباری فلسطینیان با تبدیل کردن غزه به زمین سوخته می‌گردند.

بر اساس گزارش‌های رسمی تاکنون حدود ۱۲ هزار فلسطینی دیگر نیز در اثر بمباران‌های رژیم صهیونیستی زخمی شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha