۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۱۸
کد خبر: 85261801
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهادت ۵ رزمنده حزب الله لبنان

۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۱۸
کد خبر: 85261801
شهادت ۵ رزمنده حزب الله لبنان

تهران-ایرنا- حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای از شهادت پنج تن از رزمندگان خود در حمله امروز رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی لبنان خبر داد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از شبکه خبری المیادین، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که «محمود احمد بیز»، «حسین عباس فصاعی»، «حسین هانی الطویل»، «مهدی محمد عطوی» و «ابراهیم حبیب الدبق جون» در حمله بعد از طهر امروز رژیم صهیونیستی به خاک لبنان به شهادت رسیدند.

در بیانیه حزب الله در این باره آمده است که این پنج رزمنده در حال انجام وظایف جهادی خود بودند که توسط ارتش رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت و به شهادت رسیدند.

شبکه المیادین به نقل از موسسه صلیب سرخ لبنان اعلام کرده بود که تیم‌های موسسه صلیب سرخ لبنان برای انتقال پیکرهای پنج نفر که در حمله هوایی رژیم اسرائیل شهید شدند، عازم شهرک علما الشعب در منطقه مرزی جنوب لبنان شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی از صبح امروز مناطق مرزی جنوب لبنان را گلوله باران کرده و از جمله از گلوله های فسفری ممنوعه استفاده کرده است.

مناطق مرزی جنوب لبنان و شمال فلسطین اشغالی در روزهای اخیر شاهد تبادل آتش بوده است. ارتش رژیم صهیونیستی چند روز پیش نیز با حمله به تیم خبرنگاران در شهرک علما الشعب یک خبرنگار را شهید و پنج نفر دیگر را زخمی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha