۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۹:۰۳
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85261857
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: رسانه ها برای حفظ منابع طبیعی و باغات همدان پای کار بیایند

همدان-ایرنا- فرماندار شهرستان همدان، منابع طبیعی، فضای سبز و باغات همدان را ظرفیت و مزیت برتر گردشگری و زیست محیطی همدان برشمرد و گفت: برای حفظ این مهم رسانه های جمعی پای کار بیایند و اینجا جای سکوت نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسلم مخفی روز سه شنبه در کارگروه پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز شهرستان اظهار کرد: فضای سبز و باغات همدان آسیب جدی دیده است و بتازگی تشدید پدیده مخرب کوه خواری در همدان مشاهده شده است.

وی ادامه داد: متاسفانه شاهد تلاش موفق عده ای سودجو برای دست اندازی و تعرض به اراضی ملی و منابع طبیعی در همدان هستیم.

عملکرد دستگاه های اجرایی در حفظ اراضی ملی مطلوب نیست

فرماندار همدان گفت: عملکرد دستگاه های اجرایی مربوطه در خصوص حفظ اراضی ملی، فضای سبز و پیشگیری از تصرف حریم رودخانه ها و راهها رضایت بخش نیست.

مخفی افزود: تذکرات مقام معظم رهبری و قوانین مربوطه در خصوص جلوگیری از زمین خواری و هرگونه تجاوز به اراضی و منابع ملی بسیار مهم است و باید قابل توجه باشد.

وی تاکید کرد: جهادکشاورزی، راه و شهرسازی، منابع آب، بنیاد مسکن و شهرداری در حفظ اراضی ملی به طور جدی پای کار باشند.

فرماندار همدان گفت: ترک فعل مدیران دستگاه های اجرایی مسئول در خصوص حفظ کاربری ها، جلوگیری و برخورد با اینگونه تخلفات به دستگاه های نظارتی منعکس و پیگیری خواهد شد.

مخفی اظهار کرد: در صورت غفلت و چشمپوشی، از فضای سبز همدان چیزی باقی نمی ماند و متعاقب آن با مشکلات بزرگی مواجه خواهیم شد.

وی ادامه داد: اجرای احکام صادره برای رفع تصرف از اراضی ملی، منابع طبیعی، حریم های قانونی و تغییر غیر مجاز کاربری ها مستمر و جدی پیگیری می شود.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha