۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۲۲:۰۹
کد خبرنگار: 1766
کد خبر: 85261987
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع شیر در مدارس از فردا آغاز می‌شود

۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۲۲:۰۹
کد خبر: 85261987
توزیع شیر در مدارس از فردا آغاز می‌شود
عکس آرشیوی است

تهران - ایرنا - نخستین نوبت توزیع شیر برای دانش آموزان مدارس ابتدایی از فردا - ۲۶ مهر - آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش ایرنا و بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش آیین افتتاحیه توزیع شیر برای دانش آموزان مدارس ابتدایی در مدرسه شهید امیر کمندی در نسیم شهر از توابع شهرستان بهارستان استان تهران برگزار می‌شود.

به گفته علی فرهادی معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع و سخنگوی وزارت آموزش و پرورش، تمامی دانش آموزان ابتدایی در سراسر کشور دو نوبت در هفته شیر دریافت می‌کنند و  مدارس مناطق محروم در اولویت این طرح قرار دارند.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور اول مهر در آیین از آغاز سال تحصیلی جدید مدارس از توزیع شیر در مدارس طی سال جاری تحصیلی با هدف توجه ویژه به وضعیت جسمی دانش‌آموزان خبر داد.

در این ارتباط رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش به این نکته اشاره کرد که شیر فقط در پایه ابتدایی در مدارس سراسر کشور توزیع خواهد شد.

سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با «شعار مدرسه قوی، ایران قوی» در آموزشگاه شهید امیر کمندی شهرستان بهارستان در جنوب غرب استان تهران آغاز شد.

در سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۲ حدود ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار دانش آموز در مدارس سراسر کشور مشغول به تحصیل شدند که از این تعداد، یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر کلاس اولی هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha