۱۳۰ میلیارد تومان صرف آبرسانی به روستاهای استان یزد شد

یزد- ایرنا- رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه الغدیر یزد گفت: ۱۳۰ میلیارد تومان بودجه از محل منابع دولتی و خیران در سال‌جاری صرف جهاد آبرسانی به مناطق مختلف روستایی استان شد.

سرهنگ " علی اصفر سلمانی " روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت، آبرسانی به روستاهای دهستان تنگچنار مهریز، محمدآباد شهرستان یزد و روستاهای مختلف شهرستان خاتم انجام شد.

وی به اهمیت جهاد آبرسانی به مناطق روستایی استان با همکاری دولت و سایر دستگاه‌های مرتبط اجرایی اشاره کرد و ادامه داد: این جهاد با همکاری گروه‌های جهادی تا پایان سال در برخی از مناطق ادامه دارد.

این مسئول بیان کرد: سه طرح بزرگ جهاد آبرسانی با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در شهرستان خاتم، روستاهای اردکان در منطقه عقدا و همچنین در شهرستان ابرکوه نیز ادامه دارد.

سلمانی بیان کرد: جهاد تبیین، محرومیت زدایی و امید آفرینی با همکاری و عضویت گروه‌های مردمی و جهادی از اقشار مختلف و همراهی مسئولان دولتی جزو برنامه محوری بسیج سازندگی سپاه الغدیر است.

وی همچنین به تشکیل و فعالیت بیش از ۴۰ صندوق‌ قرض‌الحسنه و اشتغالزا در محلات، ایجاد و راه‌اندازی شرکت‌های تولیدی و توزیعی و ایجاد و راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی و اشتغالزا در نقاط مختلف استان خبر داد.

وی گفت: تشکیل و برگزاری مستمر اردوهای جهادی در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی با هدف محرومیت زدایی با حضور اقشار مختلف مردم به خصوص دانشجویان و بسیجیان عضو پایگاه‌های محلات از دیگر برنامه‌های اساسی بسیج سازندگی است.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha