۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۰
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85262214
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج دستگاه اتوبوس به دانشگاه زنجان اختصاص یافت

زنجان - ایرنا - رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر زنجان گفت: پنج دستگاه اتوبوس با مصوبه شورای شهر در اختیار دانشگاه زنجان قرار گرفت.

سعید نجفی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته نیز هشت دستگاه اتوبوس به دانشگاه زنجان اختصاص یافته بود که با توجه به نیاز شهر در سال جاری تعداد اتوبوس‌ها به پنج دستگاه کاهش یافت.

وی با بیان اینکه مدت زمان ارائه خدمات توسط این اتوبوس‌ها تا پایان سال تحصیلی یعنی حدود ۱۰ ماه خواهد بود، اضافه کرد: کرایه روزانه این اتوبوس‌ها ۲۲ میلیون ریال است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه مقرر شده بود تمام اتوبوس‌ها در داخل شهر زنجان به شهروندان خدمات ارائه دهند، اضافه کرد: دانشگاه زنجان از شهرداری، اختصاص اتوبوس به مسیر میدان استقلال تا دانشگاه زنجان را درخواست کرد و اعضای شورا هم با آن موافقت کردند.

نجفی همچنین از اختصاص ون‌های جدید زردرنگ به مسیر آرامستان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اینکه از اتوبوس‌های این مسیر استقبال چندانی نشد، تصمیم بر آن شد که چند دستگاه ون در این مسیر تردد کند.

وی با بیان اینکه برنامه شورا و شهرداری حل مشکلات حمل و نقل در شهر زنجان است، اضافه کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته و یکی از مینی‌بوس های خریداری شده هم پلاک گذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha