تجمع طلاب و روحانیون آمل در حمایت از مردم مظلوم غزه

ساری- ایرنا- جمعی از طلاب حوزه‌های علمیه امام حسن عسگری(ع) و روحانیون شهرستان آمل با اجتماع در محل این حوزه، خشم و انزجار خود را نسبت به دنبال جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، طلاب مدارس علوم دینی و حوزه‌های علمیه و روحانیون آملی در این اجتماع در حوزه علمیه امام حسن عسگری(ع)، فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر داده و خشم و انزجار خود را نسبت به دنیای استکبار و صهیونیسم جهانی نشان دادند.

نایب رئیس شورای حوزه های علمیه مازندران، درجمع طلاب و تجمع کنندگان آملی، به تشریح تحولات منطقه خاورمیانه پرداخت و طوفان الاقصی را زمینه‌ای برای تسریع در روند نابودی رژیم غاصب و منحوس صهیونیسم برشمرد و گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین بر اساس منشور حکومت اسلامی و سنت پیامبر در دستور کار امت اسلام قرار گرفته و تا ریشه کنی ظلم و فساد تداوم می‌یابد.

حجت الاسلام سیدمحمود جلالی افزود: حمایت از مردم مظلوم فلسطین براساس منشور حکومت اسلامی و سنت پیامبر در دستور کار امت اسلام قرار گرفته و تا ریشه کنی ظلم و فساد تداوم می‌یابد.

وی با اشاره به روند رو به رشد مبارزه مردم مظلوم، اما مقاومت فلسطین علیه ظلم و تعدی رژیم غاصب اسرائیل، از انفعال و بی تفاوتی برخی سران کشورهای اسلامی انتقاد کرد و افزود: حاکمان دلباخته به رژیم منحوس صهیونیست باید در پی تحولات اخیر غزه و فلسطین دریافته باشند که نزدیکی به رژیم غاصب مصداق بارز انفعال و سرسپردگی است و همانگونه که، ولی امر مسلمین جهان در منویات اخیر خویش اشاره داشته‌اند، نزدیکی به رژیم اسرائیل، شرط بندی بر روی اسب باخته است.

تجمع طلاب و روحانیون آمل در حمایت از مردم مظلوم غزه

نایب رئیس شورای حوزه های علمیه مازندران، فروپاشی و اضمحلال رژیم غاصب صهیونیسم را حتمی دانست و گفت: دنیا بداند که امت اسلام نه تنها دست از حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین برنمی دارد بلکه لحظه ای هم در برابر یاوه گویی‌های این رژیم کودک کش و غاصب آرام نخواهد گرفت و این رویه را تا پیروزی کامل جبهه‌ی حق ادامه خواهد داد.

به گزارش ایرنا، در پی جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان غزه و نسل‌کشی مردم مظلوم و کشتار صدها مرد، زن و کودک بی‌گناه، دولت جمهوری اسلامی ایران با محکومیت این وحشی‌گری جنون‌آمیز، روز چهارشنبه را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.

اشغالگران صهیونیست سه شنبه هفته جاری بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از ۵۰۰ فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha