درس‌های حوزه علمیه خوزستان روز چهارشنبه تعطیل شد

اهواز – ایرنا – رییس حوزه‌های علمیه خوزستان به دنبال اعلام عزای عمومی از تعطیلی دروس حوزه‌های علمیه این استان در روز چهارشنبه جاری خبر داد.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید محمدعلی بلادیان روز چهارشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا در واکنش به حمله وحشیانه به بیمارستان المعمدانی در غزه اظهار کرد: انتظار می‌رود از این فرصت برای هر چه منفورترکردن این رژیم کودک کش بهره‌گیری شود.

وی افزود: حوزه علمیه خوزستان با اذن مقام معظم رهبری برای هر گونه انجام وظیفه و جانفشانی در قبال مردم فلسطین و ملت‌های مظلوم اعلام آمادگی می‌کند.

به گزارش ایرنا، دربیانیه حوزه علمیه خوزستان در واکنش به جنایات رژیم کودک‌کش آمده است: "با توجه به حمله تروریستی و نسل‌کشی صورت گرفته توسط رژیم غاصب صهیونیستی و اظهار همبستگی با مظلومین مقتدر فلسطین، امروز بدیل درس‌های صرف، نحو، فقه و اصول، درس مقاومت، بصیرت افزایی و بازگو کردن حماسه قهرمانان محور مقاومت به ویژه مردم مظلوم فلسطین است".

بر اساس این گزارش اشغالگران صهیونیست سه شنبه بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از ۵۰۰ فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

دولت جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه روز چهارشنبه جاری را عزای عمومی اعلام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha