حدود ۱۸۰ هزار نفر در تربت حیدریه یارانه دریافت می‌کنند

تربت‌حیدریه- ایرنا- رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تربت‌حیدریه گفت:از مجموع ۲۲۵ هزار نفر جمعیت این شهرستان ۱۷۹ هزار و ۹۱۲ نفر در قالب دهک‌های یک تا هفت یارانه دریافت می‌کنند.

هادی نوبخت روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:از این پس هزار و ۶۷۵ خانوار با جمعیت چهار هزار و ۶۳۲ نفر به جمعیت یارانه‌بگیر این خطه، اضافه می‌شود و در مقابل، یارانه هزار و ۳۶۹ خانوار با جمعیت چهار هزار و ۷۴ نفر نیز قطع خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین از این پس یارانه ۶ هزار و ۵۳۱ خانوار با جمعیت ۱۸ هزار و ۶۳۴ نفر از سه به چهار میلیون ریال افزایش و برعکس یارانه هفت هزار و ۴۲۱ خانوار با جمعیت ۲۳ هزار و ۱۱۸ نفر از چهار به سه میلیون ریال کاهش می‌یابد.

او اظهار کرد:وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعد از بررسی داده‌های آماری سایر دستگاه‌های مرتبط با وضعیت رفاه و معیشت شهروندان در پیوند با این موضوع تصمیم سازی کرده است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تربت‌حیدریه گفت: دهک یک تا سه تربت‌حیدریه ۲۹ هزار ۸۴۹ خانوار با ۸۰ هزار و ۸۸۱ نفر جمعیت، دهک چهار و پنج ، ۱۷ هزار و ۶۵۳ خانوار با ۵۴ هزار و ۶۸۰ نفر جمعیت و دهک ۶ و هفت نیز ۱۴ هزار و ۳۹۷ خانوار با ۴۴ هزار و ۳۵۱ نفر جمعیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha