۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۷
کد خبرنگار: 943
کد خبر: 85262372
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسکو: حمله به بیمارستان غزه جنایت است

۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۷
کد خبر: 85262372
مسکو: حمله به بیمارستان غزه جنایت است

تهران– ایرنا– سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه حمله دیشب به بیمارستان «المعمدانی» غزه را غیرانسانی و جنایتی بهت آور خواند و از رژیم صهیونیستی خواست تا برای اثبات عدم دخالت خود، تصاویر ماهواره ای را منتشر کند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، خبرگزاری رویترز به نقل از مصاحبه ماریا زاخارووا با رادیو اسپوتنیک نوشت: ما چنین عمل تبهکارانه ای را جنایت و عملی غیرانسانی می دانیم.

وی افزود که برخی به دنبال سلب مسئولیت از خود هستند. اظهار نظر در رسانه های اجتماعی کفایت نکرده و اسرائیل و آمریکا باید تصاویر ماهواره ای ارائه کنند.

پیشتر دمیتری مدودف معاون شورای امنیت ملی روسیه نیز گفته بود که حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه یک «جنایت جنگی» و «فجیع» است.

به گزارش ایرنا به نقل از تاس، مدودف بامداد چهارشنبه در کانال تلگرامی خود نوشت: مسئولیت نهایی این حمله با آمریکا و کسانی است که بی‌رحمانه از جنگ در کشورها و قاره‌های مختلف سود می‌برند.

وزارت بهداشت فلسطین سه شنبه شب به وقت محلی از بمباران بیمارستان «المعمدانی» در غزه و شهادت حدود ۵۰۰ نفر خبر داد. این وزارت‌خانه پیش از این هشدار داده بود که بیمارستان‌های غزه به سبب قطعی برق و اتمام سوخت عملا در آستانه تعطیلی و فروپاشی قرار دارند.

در حالیکه منابع فلسطینی و بسیاری از کشورهای جهان انگشت اتهام را به سوی رژیم صهیونیستی نشانه رفته اند، منابع نظامی این رژیم مدعی شده اند که انحراف راکت شلیک شده از سوی سازمان جهاد اسلامی فلسطین و اصابت آن به محوطه بیمارستان المعمدانی موجب شهادت صدها پناهجو بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha