فیلم| دسته عزای مردم قم در محکومیت جنایت اخیر صهیونیست‌ها

قم- ایرنا- هزاران تن از طلاب، روحانیان و مردم متدین و انقلابی قم روز چهارشنبه با برپایی دسته عزا جنایت اخیر صهیونیست ها در کشتار مردم غزه را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، دسته عزاداری طلاب و مردم قم برای عرض تسلیت به مراجع معظم تقلید در واکنش به جنایت دیشب اسرائیل و بمباران خونین بیمارستان غزه امروز چهارشنبه پس از تجمع در میدان جانبازان قم در مسیر خیابان شهدای قم برگزار شد.

آنان در ادامه ضمن حرکت به سمت دفتر مقام معظم رهبری در قم و بیوت مراجع معظم تقلید، به خاک و خون کشیده شدن مردم غزه را به محضر آنان تسلیت گفتند.

ما ملت قرآنیم هیهات منه الذله، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده ایم، وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد و فلسطین پیروز است اسراییل نابود است از جمله شعارهایی بود که راهپیمایان سر دادند.

مردم هم چنین شعارهای دیگری از جمله مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، الله اکبر، لا اله الا الله، آمریکا در چه فکریه ایران پر از بسیجیه و اسراییل ننگت باد آمریکا مرگت باد را سر دادند.

به گزارش ایرنا، اشغالگران صهیونیست روز گذشته بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از ۵۰۰ فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

دولت جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه امروز را در کشور عزای عمومی اعلام کرد.

درس‌های حوزه علمیه قم نیز در پی این جنایت هولناک تعطیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha