۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۴
کد خبرنگار: 5300
کد خبر: 85262410
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

کمیته ملی المپیک جنایات رژیم اشغال‌گر قدس را محکوم کرد

تهران- ایرنا- کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران طی بیانیه‌ای ضمن ابراز همدردی با ملت بزرگ و مظلوم فلسطین، جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در نوار غزه و حمله ناجوانمردانه به بیمارستان المعمدانی را محکوم کرد.

به گزارش ایرنا، در متن بیانیه کمیته ملی المپیک آمده است: رژیم اشغال‌گر و جعلی صهیونیستی بار دیگر همچون ۷۰ سال گذشته در تداوم جنایات ننگین خود علیه ملت برحق و مظلوم فلسطین، ضمن حملات بی‌رحمانه شبانه‌روزی علیه مردم بی‌دفاع، مظلوم، مقاوم و شجاع نوار غزه پس از محاصره کامل آن و قطع آب و برق، بمباران و تخریب خانه‌های مسکونی، این‌بار در حمله ددمنشانه دیگر خود به بیمارستانی در غزه با به شهادت رساندن صدها تن از مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه به‌خصوص کودکان و زنان، خوی درندگی و سبعیت خود را به جهانیان نشان داد تا ثابت کند همچون ارباب خود، استکبار جهانی کوچک‌ترین اعتقاد و پایبندی به رعایت قواعد بین‌المللی در زمان جنگ ندارد.

ضمن محکومیت شدید جنایات شنیع رژیم اشغالگر قدس در غزه و ابراز همدردی با ملت مظلوم فلسطین به‌خصوص خانواده‌های شهدای غزه، از جامعه جهانی و سازمان‌های بین‌المللی به‌ویژه ملت‌های آزادی‌خواه جهان انتظار می‌رود ضمن محکومیت جنایات ضد بشری و نسل‌کشی رژیم جعلی صهیونیستی به وظایف و مسئولیت بین‌المللی خود دربررسی و محکومیت سریع این جنایات جنگی عمل نمایند.

بدون تردید خون شهدای مظلوم غزه، عزم ملت مقاوم و مجاهد فلسطین را برای آزادسازی کشورشان از اشغال‌گران صهیونیستی جزم‌تر خواهد کرد.

گفتنی است در پی جنایات جنگی و حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان غزه و نسل‌کشی مردم مظلوم و بی‌دفاع این شهر، از سوی دولت امروز در سراسر کشور عزای عمومی اعلام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha