۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۸
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 85262417
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانش آموزان قزوینی در حمایت از مردم غزه تجمع کردند+ فیلم

قزوین - ایرنا - دانش آموزان قزوینی روز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور در پی جنایت وحشیانه رژیم کودک‌کش اسراییل و حمله به بیمارستان المعمدانی غزه که منجر به شهادت صدها کودک و نوجوان شد، فریاد مرگ بر اسراییل سر دادند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دانش آموزان قزوینی با تجمع در شهرک کوثر قزوین و با سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسراییل" خشم و انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیستی کودک کش اسراییل نشان دادند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین نیز ضمن حضور در این مراسم، اظهار کرد: جنایت شب گذشته رژیم ضد بشری اسراییل در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه که به شهادت بیش از یک هزار نفر از کودکان، زنان و مردم مظلوم این منطقه شد، نهایت وحشی گری جنایتکاران آن را بار دیگر نشان داد.

حجت‌الاسلام غلامحسن شهسواری افرود: رژیم غاصب صهیونیستی با بمباران مساجد، مدارس و بیمارستان‌ها و به خاک و خون کشیدن غیر نظامیان بی‌گناه و با اتکاء به مدد و یاری شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار در صدد است از این طریق آبروی از دست رفته اش در طوفان الاقصی، خود را ترمیم کند.

دانش آموزان قزوینی در حمایت از مردم غزه تجمع کردند

این مسوول خاطر نشان کرد: در پی این اقدام ذلیلانه، از اقشار مختلف مردم، اصناف و بازاریان، روحانیون و طلاب، دانشجویان و دانشگاهیان، کارمندان و کارگران، نظامیان و بسیجیان، دانش آموزان و فرهنگیان قزوین نیز دعوت می کنیم تا با حضورشان در تجمع مردمی که ساعت ۱۶ عصر امروز در میدان آزادی قزوین (سبزه میدان) برگزار می شود، حضور پیدا کرده و بار دیگر خشم و انزجار خود را از این جنایت انسانی به جهانیان اعلام کنند.

قزوین دارای ۲۵۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha