بمباران بیمارستان معمدانی غزه نسل‌کشی علیه بشریت است

مشهد- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: بمباران بیمارستان معمدانی در غزه، توسط رژیم کودک‌کش اسرائیل که در جایگاه نخست بزرگترین ناقضان حقوق بشر جهان قرار دارد جنایتی وحشیانه و فجیع‌ترین نسل‌کشیِ عصر کنونی علیه بشریت است.

حجت الاسلام سید محمد سلطانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود:مردم جهان دیشب با به خاک و خون کشیده شدن زنان و کودکان فلسطینی ، هولوکاست واقعی را به چشمان خود دیدند.

وی ادامه داد: در محکومیت این جنایت، تجمعی مردمی ساعت ۱۸ امروز در میدان شهدای مشهد برگزار می‌شود و پس از آن تجمع کنندگان از میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی راهپیمایی می کنند و در پایان در رواق امام خمینی(ره) حاضر شده و سخنرانی حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در این خصوص را می شنوند.

وزارت بهداشت فلسطین شامگاه دیشب از بمباران بیمارستان «المعمدانی» در غزه و شهادت حدود ۵۰۰ نفر توسط اشغالگران صهیونیست خبر داد. بیمارستان معمدانی یا الاهلی العربی یکی از مهم‌ترین بیمارستان‌های نوار غزه و واقع در محله الزیتون در جنوب شهر غزه است. این بیمارستان متعلق به کلیسای المعمدانی (تعمیددهنده یا باپتیست) در فلسطین است و از قدیمی‌ترین بیمارستان‌های این کشور به شمار می‌رود.

مردم کشورهای مختلف اسلامی و عربی دیشب و بعد از انتشار خبر حمله به این بیمارستان در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی که آن را نمونه ای از وحشیگری قرن ۲۱ خواندند، در خیابان ها حضور یافته و علیه این رژیم شعار سردادند و خشم خویش را با به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی و تصویر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم به نمایش گذاشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha