فارس سیاه‌پوش فلسطین؛برپایی تجمعات در گوشه و کنار استان

شیراز-ایرنا-در پی ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین و شهدای بیمارستان «المعمدانی» در نوار غزه، فارس سیاه پوش شد و مردم این استان در گوشه گوشه استان در اعتراض به این جنایت صهیونیست تجمع برپا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استان فارس امروز برای ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین و شهدای بیمارستان «المعمدانی» در نوار غزه، جامه سیاه بر تن کرد.

آیین اهتزاز پرچم عزا بر فراز گنبد حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع)؛در پی این جنایت دهشتناک امروز صبح برگزار شد و مردم نیز از گوشه گوشه این استان پهناور آماده هستند تا با حضور در خیابان‌ها و سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است و وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد» جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

امروز قرار است شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند در فضای خیابان‌های شهر شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس طنین‌انداز شود.

فارس سیاه‌پوش فلسطین؛برپایی تجمعات در گوشه و کنار استان

میدان اصلی آباده به رنگ خون در آمد

میدان اصلی آباده به منزله همدردی مردم این شهرستان با مردم مظلوم غزه و جنایت وحشتناک رژیم صهیونیست به رنگ خـون درآمد و مردم این شهرستان برای محکومیت جنایات رژیم منحوس صهیونیستی تجمع کردند؛ در این راهپیمایی انبوه مردم از اقشار مختلف جامعه، پیر و جوان، زن و مرد، کودک و خردسال برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت صهیونیستی‌ها حضور داشتند و با در دست داشتن پرچم‌های ایران، فلسطین و گروه‌های مقاومت و نیز پلاکاردها و عکس‌هایی از رهبر معظم انقلاب و سایر رهبران مقاومت حمایت خود را با ایراد شعارهای دشمن‌شکن ابراز کردند.

فارس سیاه‌پوش فلسطین؛برپایی تجمعات در گوشه و کنار استان

تجمع دانش‌آموزان شیرازی

تجمع دانش آموزان شیرازی هم با هدف اعلام همبستگی با دانش آموزان فلسطینی ساعت ۱۰ صبح در فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز برگزار شد و دانش‌آموزان این بار به میدان آمدند تا همدردی خود را با هم سن و سالان فلسطینی‌شان ابراز کنند.

اجتماع بزرگ مردم شیراز

امروز همچنین قرار است ساعت ۱۴ اجتماع بزرگ مردمی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در میدان شهرداری برگزار شود.

اعلام زمان و مکان تجمعات دانشگاهیان

تجمع دانشگاهیان دانشگاه شیراز در محکومیت جنایت رژیم غاصب صهیونیستی نیز پس از اقامه نماز ظهر در مقابل پردیس ارم دانشگاه شیراز واقع در میدان اصلی دانشگاه برپا خواهد شد.

دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز قرار است ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه در دانشکده پزشکی در حمایت از مردم فلسطین قیام کنند.

همزمان با برپایی این تجمع، دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس هم حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را با حضور در دانشگاه فنی و حرفه‌ای واقع در بلوار رحمت جنب تقاطع رضوان اعلام خواهند کرد.

فارس سیاه‌پوش فلسطین؛برپایی تجمعات در گوشه و کنار استان

به گزارش ایرنا، جنایات صهیونیست‌ها در غزه در حالی وارد دوازدهمین روز خود شده که شب گذشته یک نمونه دیگر از حقوق بشر صهیونیستی با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیده شدن مجروحان بستری و مردم پناه برده به آنجا دوباره به نمایش درآمد، جنایتی که کشورهای غربی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با تمام توان از اسراییل حمایت کردند.

اشغالگران صهیونیست سه شنبه در اقدامی جنایتکارانه با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه بیش از ۵۰۰ فلسطینی را به شهادت رساندند.

شمار شهدای غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا این لحظه به ۳ هزار و ۲۰۰ نفر رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha