۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۸
کد خبر: 85262642
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۵۰ بیمار روستایی در تفت یزد، ویزیت رایگان روان‌پزشکی شدند

یزد- ایرنا- مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان تفت یزد گفت: از اول سالجاری تاکنون۳۵۰ بیمار مناطق روستایی طی ۱۶ مرحله به صورت رایگان ویزیت روانپزشکی شدند.

دکتر "سید محمود واعظ پور" روز پنجشنبه به ایرنا گفت: به همین مناسبت، بسیج جامعه پزشکی تفت از روانپزشکان حاضر در این طرح با عنوان شهید رهنمون ️تجلیل کرد.

به گفته وی طی این مدت، روانپزشکان، ۱۶ بار در قالب تیم بسیج جامعه پزشکی شهرستان به مناطق روستایی مراجعه و بیش از ۳۵۰ بیمار را به صورت رایگان ویزیت کردند.

وی ادامه داد: به علت بعد مسافت روستاها از مرکز شهرستان، مراجعه برخی از بیماران و خصوصا سالمندان به پزشکان متخصص با مشکل مواجه بود که در این راستا همکاران متخصص بیمارستان روانپزشکی استان که در شهر تفت مستقر است ، در قالب طرح شهید رهنمون ، ویزیت رایگان این بیماران را انجام دادند. ️

دکتر "سید مجتبی یاسینی"، روانپزشک و استاد دانشگاه شهید صدوقی یزد در مراسم تجلیل از روانپزشکان یاد شده با تبریک هفته بهداشت روان به همکاران متخصص روانپزشک و روانشناسان شاغل در واحدهای تابعه استان گفت : ایده ای برای افزایش روحیه نشاط در جامعه شهری و روستایی شهرستان در نظر است که انشاالله این طرح تدوین و اجرایی خواهد شد. ️

در این نشست از دکترها بیدکی ، شیر خدا ، نادی و کرمانیان متخصصین روانپزشکی با اهدای شاخه گل ، لوح تقدیر و یادبودی تقدیر و تشکر شد.

۳۵۰ بیمار روستایی در تفت یزد، ویزیت رایگان روان‌پزشکی شدند

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی روانپزشکی استان یزد در شهر تفت مستقر است و این شهر ۲۰ کیلومتر تا مرکز استان فاصله دارد.

تفت بیشترین تعداد روستاهای استان یزد را در دل خود جا داده است؛ ۷۰ درصد جمعیت ۵۰ هزار نفری تفت در روستاها ساکن هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha