۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۰
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85262679
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تجمع مردم گناوه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

گناوه - ایرنا - مردم بندرگناوه در محکومیت جنایات رژیم کودک کش اسرائیل و حمله به «بیمارستان المعمدانی» در محل جوار یادمان شهدای گمنام تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این تجمع که روز چهارشنبه و با حضور اقشار مختلف مردم شامل فرهنگیان، بازاریان، دانشجویان، مسئولان و کارمندان ادارات، روحانیون و دانش آموزان همراه بود، انزجار خود را از جنایات و حملات ددمنشانه اسرائیل به مردم مظلوم فلسطین بخصوص تهاجم وحشیانه شب گذشته به «بیمارستان المعمدانی» ابراز داشتند.

تجمع کنندگان با شعارهای کوبنده «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند جوابم دهد» و «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده»، از مجامع بین المللی خواستار محکومیت و توقف حملات رژیم غاصب صهیونسیت به غزه شدند.

فرماندار گناوه در تجمع مردم این شهرستان اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیستی در تکمیل جنایات ضدبشری خود، با حمله به بیمارستان‌ها، زنان و کودکان را به خاک و خون می‌کشد و مانع ارائه خدمات درمانی و امدادهای پزشکی به مجروحان می‌شود که قابل قبول نیست و مسلمانان باید در کنار هم پشتیبان فلسطینی‌ها باشند.

تجمع مردم گناوه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

محمدتقی صفری افزود: مردم مظلوم فلسطین در سخت ترین شرایط از هرگونه آسایش و رفاه به علت تحت سیطره بودن رژیم جنایتکار و کودک کش اسرائیل محروم هستند.

وی گفت: حمله ددمنشانه این رژیم غاصب به «بیمارستان المعمدانی» که دل همه آزادگان و مسلمانان جهان را به درد آورد و گریان کرد، توسط مجامع بین المللی باید به شدت محکوم شود.

وی بیان کرد: علائم نابودی رژیم صهیونیستی با جنایات وحشتناکی که انجام داده کامل هویدا شده و به زودی محقق خواهد شد.

فرماندار گناوه تصریح کرد: باحضور امت اسلامی ایران و دیگر مسلمانان و آزادی خواهان جهان، رژیم جعلی صهیونیستی به زودی از صحنه روزگار محو خواهد شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha