جنایات رژیم صهیونیستی نسل کشی و نقض قوانین جهانی است

خرم آباد - ایرنا - فرماندار خرم آباد گفت: جنایات رژیم غاصب صهیونیستی نسل کشی و نقض کامل قوانین جهانی است.

به گزارش ایرنا محمد باقر احمدی چگنی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خرم آباد بیان کرد: زمانیکه ظلم به نهایت برسد، طغیان خواهد کرد و شاید اگر مردم فلسطین در سنوات گذشته می توانستند از حق خود دفاع کنند و برای احقاق حق خود به موفقیت برسند مسئله به طوفان الاقصی نمی رسید.

وی تصریح کرد: این عملیات غرور آفرین پیش دستی بود که با طغیان فریاد مظلومیت خود را به جهانیان رساندند.

وی با بیان اینکه ظلم به مردم فلسطین به نهایت رسیده است اظهار داشت: همه ما موظفیم که در هر جایگاهی ظلم را محکوم کنیم که یکی از مولفه های انقلاب شکوهمند اسلامی روحیه آزادگی و حمایت از مظلومین و مستضعفین جهان است و مردم نیز هیچگاه از این مهم غافل نبودند.

وی با اشاره به حمایت گسترده مردم از مظلومان فلسطین ادامه داد: با توجه به جوانی جمعیت در نوار غزه که اغلب نیز مسلمان هستند این اتفاقات نسل کشی است و طبق قوانین وضع شده خودشان محکوم است و از جرایم بین المللی به حساب می آید اما متاسفانه به راحتی توسط کشورهای آمریکا، انگلیس و فرانسه نقض می شود.

جنایات رژیم صهیونیستی نسل کشی و نقض قوانین جهانی است

احمدی چگنی با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در اجرای انتخابات، متولی اصلی فرمانداری به کمک هیات های اجرایی است و در راستای اجرای صحیح و قدرتمند برگزاری انتخابات باید تلاش شود.

وی با اشاره به اینکه شورای نگهبان بر انتخابات نظارت دارد ادامه داد: هیات های نظارت در اغلب شهرستان ها تشکیل شده است و از فردا ۲۷ مهر مهلت ثبت نام داوطلبان به مدت یک هفته آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری کنگره شهدا در لرستان بیان کرد: راه شهادت همچنان ادامه دارد و یکی از مولفه های انقلاب اسلامی روحیه ایثار و شهادت است و این کنگره با دستور مقام معظم رهبری آغاز خواهد شد.

خرم آباد ۲ نماینده در خانه ملت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha