۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۳
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85262717
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمایت پرشور ملایری‌ها از مردم بی‌دفاع غزه+فیلم

همدان- ایرنا- مردم شهیدپرور و انقلابی ملایر روز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور، در اعتراض به جنایت‌های ددمنشانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی به طور خودجوش تجمع کردند و ضمن محکوم کردن حمله به بیمارستان غزه، حمایت قاطع خود را از مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مردم انقلابی و ولایت‌مدار ملایر همپای دیگر هموطنان خود در تجمع اعتراضی در مسجد جامع این شهر، با سر دادن شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» جنایت‌های ضد بشری رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.

مردم خداجوی ملایر بار دیگر با برافراشتن پرچم پرافتخار فلسطین و پلاکاردها و دست نوشته‌هایی علیه جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی، ضمن اعلام انزجار خود از حملات ددمنشانه اسرائیل، خواستار برخورد جامعه جهانی و شکستن سکوت مدعیان صلح جهانی و حقوق بشر شدند.

ندای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»؛ «فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است»؛ «آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو»؛ «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» و «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد» با حضور پرشور و شعور مردم در سراسر شهرستان ملایر طنین‌انداز شد و به جهانیان و ابرقدرت‌های جهان اعلام کردند که هرگز از آرمان‌های مقدس خود تا نابودی اسرائیل دست برنمی‌دارند.

همپای مردم شهیدپرور ملایر حجت الاسلام ارزنده امام جمعه ملایر، «سلمان اسماعیلی» معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر، معاونان فرماندار، مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی، روحانیون، طلاب حوزه علمیه، دانشجویان و دانش‌آموزان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان، بانوان، کسبه و بازاریان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

حمایت پرشور ملایری‌ها از مردم بی‌دفاع غزه

ملایری‌ها پس از تجمع در مسجد جامع، با در دست داشتن پلاکاردهای ضد استکباری و پرچم جمهوری اسلامی و فلسطین، مسیر مسجد جامع را تا میدان امام خمینی(ره) این شهر راهپیمایی کردند و در پایان ضمن قرائت بیانیه در محکومیت جنایت‌های اسرائیل، پرچم رژیم غصبی صهیونیستی به آتش کشیده شد.

آنچه این روزها بر مردم مظلوم فلسطین و زنان و مردان آزاده و مقاوم غزه می‌گذرد، پرده‌ دیگری از ماهیت جنایتکار رژیم اشغالگر صهیونیستی برمی‌دارد، رژیمی که طی ۷۵ سال موجودیت خود جز جنگ، ویرانی، ناامنی، اشغال و تهدید صلح‌ جهانی، نتیجه و ثمره دیگری نداشته است.

گفتنی است تجمعات مشابه نیز در دیگر نقاط استان همدان برگزار شد یا در حال برگزاری است.

اجتماع خودجوش مردم همدان در حمایت از مردم غزه و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی نیز بعدازظهر امروز از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه از میدان فلسطین به سمت میدان امام(ره) برگزار می شود.

امروز که دیوارها و گنبدهای به‌اصطلاح آهنین آن توسط جبهه مقاومت ویران شده، برای جبران شکست مفتضحانه خود، دیوانه‌وار بمباران مردم بی‌دفاع و محاصره‌شده غزه را در مقابل دیدگان مردم جهان پیش گرفته و آشکارا دست به یک نسل‌کشی دیگر می‌زنند.

حمایت پرشور ملایری‌ها از مردم بی‌دفاع غزه

نابودی اسرائیل؛ اندیشه رهبران انقلاب اسلامی بوده است

یکی از اساتید حوزه علمیه ملایر روز چهارشنبه در تجمع بزرگ مردم ملایر در حمایت از مردم مظلوم غزه ضمن تسلیت شهادت مردم مظلوم و بی‌گناه غزه و شهادت گروهی کودکان و زنان و بی‌دفاع، اظهار داشت: سنت الهی و قرآن این است که حق بر باطل و خون مظلوم بر ظالم پیروز است.

حجت الاسلام «محمد شمس» گفت: ما ملتی هستیم که زیر شعار «هیهات منا الذلّه» زندگی کرده‌ایم و در عین مظلومیت، همیشه پیروز بوده‌ایم و اندیشه تشکیل امت اسلامی و جمهوری اسلامی در کلام رهبر معظم انقلاب، یکی از اهداف سرنگونی رژیم غاصب اسرائیل بوده است.

وی با بیان اینکه در اندیشه رهبران مجاهد انقلاب اسلامی، نابودی اسرائیل یک هدف و مکتب بوده است، بیان کرد: اینکه امروز رهبر فرزانه انقلاب وعده داد رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نمی‌بیند و فلسطین از وجود رژیم کودک‌کش صهیونیستی پاک خواهد شد، این اندیشه از اول نهضت و قیام جمهوری اسلامی بوده است.

این استاد حوزه علمیه ملایر ادامه داد: به طور قطع در تفکر جمهوری اسلامی، در تفکر فرزندان خمینی و خامنه‌ای، نهضت شهادت و ملت امام حسین(ع)؛ نابودی اسرائیل یک هدف و اولویت است، همانگونه که شهید چمران اولویت اولیه مبارزه‌اش نابودی رژیم صهیونیستی بود.

حجت الاسلام شمس گفت: ما در مکتبی زندگی می‌کنیم که شهدا به عشق نابودی اسرائیل قدم زده‌اند، ما در مکتب شهید سلیمانی زندگی می‌کنیم که هر لحظه به فکر نابودی رژیم صهیونیستی بود.

حمایت پرشور ملایری‌ها از مردم بی‌دفاع غزه

به گفته وی؛ امروز اگر خشم، خروش و غضب امت اسلامی به وجود آمده، این یک وعده حق است که به زودی مساله اول نهضت مسلمانان، مبارزان انقلاب و آزاداندیشان جهان که همان نابودی رژیم صهیونیستی است، محقق می‌شود.

استاد حوزه علمیه ملایر خاطرنشان کرد: اگر تا دیروز در دنیا برای اثبات ددمنشی رژیم صهیونیستی نیاز به توجیه داشتیم، این فاجعه نسل‌کشی حمله به مراکز غیر نظامی، جنایت جنگی و کودک‌کشی در بیمارستان در غزه اذعان داشت نه ما، بلکه تمام ملت آزاده جهان خواستار از بین بردن اسرائیل هستند.

حمایت پرشور ملایری‌ها از مردم بی‌دفاع غزه

حجت الاسلام شمس یادآور شد: امروز جمع شده‌ایم تا اعلام کنیم ما قدرت جبهه مقاومت را می‌دانیم و شاید نیازی به لشگرکشی ما نداشته باشند، اما تا وقتی جبهه مقاومت هست، ما نیز هستیم.

وی با تاکید بر اینکه دنیا را از سیطره ظلم و ستم اسرائیل و جنایت‌های آمریکا پاک خواهیم کرد، بیان کرد: به تمامی کسانی که دل در گرو غرب، رژیم صهیونیستی و جنایت مستکبران جهان دارند، می‌گوییم این لشگر حسین(ع)، خمینی(ره) و امام خامنه‌ای به پا ایستاده است و منتظر فرمان است تا تلاویو را با خاک یکسان و شیطان بزرگ را نابود کند.

حجت الاسلام شمس اظهار داشت: منتظر هستیم راه کربلایی که باز شده، از قدس بگذرد و نماز را در قدس شریف بخوانیم.

به گزارش ایرنا؛ رژیم اشغالگر صهیونیستی روز سه‌شنبه در اقدامی جنایتکارانه با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه بیش از ۵۰۰ فلسطینی را به شهادت رساند.

به همین منظور امروز در سراسر کشور عزای عمومی اعلام و تجمع اعتراض آمیز در محکومیت جنایت‌های اسرائیل برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha