پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل علوم پزشکی لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل این دانشگاه پرداخت می شود.

مهناز مردانی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: علاوه بر پرداخت۶۰۰ میلیون ریال وام ازدواج به هر کدام از دانشجویان متاهل این دانشگاه، ۵۰۰ میلیون ریال وام ودیعه مسکن برای آنها درنظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه تلاش می شود تا ساختمان مورد نظر و دارای شرایط موردنیاز برای احداث خوابگاه دانشجویی متاهلی پیدا شود اظهار داشت: برای دانشجویان متاهل برنامه‌ریزی شد که یک ساختمان چند واحدی تهیه شود ولی تاکنون این امر محقق نشده است از همین رو وام ودیعه مسکن پرداخت می‌شود.

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تاکنون ۲۷ نفر از دانشجویان متاهل، متقاضی خوابگاه بوده اند که به دلیل نداشتن خوابگاه، وام ودیعه مسکن به آنها پرداخت می‌شود.

مردانی بیان کرد: ساخت خوابگاه متاهلی برای دانشجویان، نیازمند اعتبار و زمین است که در حال حاضر برای تهیه زمین مشکلی نداریم اما اعتباراتی نیاز است که این خوابگاه‌ها ساخته شود و در اختیار دانشجویان قرار گیرد.

وی با اشاره به مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در حوزه جوانی جمعیت، اظهارداشت: بالغ‌بر ۷۰ کارگاه و کرسی آزاداندیشی با محوریت جوانی جمعیت در دانشگاه برگزار شده است تا همه مسائل مربوط به این حوزه به صورت پرسش و پاسخ و یا کارگاه مطرح شود.

مردانی با بیان اینکه برای تشویق مادران دانشجو برای فرزندآوری، به ازای تولد هر فرزند ۱۰ میلیون ریال هدیه داده می‌شود اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مادران شاغل، نگهداری کودکان آنهاست که در این راستا مهدهای کودک در نظر گرفته شده در هفت بیمارستان استان راه‌اندازی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha