تشدید نظارت بر وسایل شهربازی های لرستان ضروری است

خرم آباد - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان گفت: اداره کل استاندارد استان نظارت بیشتری بر وسایل شهربازی ها اعمال کند تا چنانچه تخلفی در این زمینه وجود دارد برخورد قانونی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا داریوش شاهون وند روز چهارشنبه در مراسم نکوداشت روز استاندارد در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اظهار کرد: باید با نظارت های دقیق و مستمر در این راستا از بروز اتفاقات احتمالی پیشگیری کرد.

وی تصریح کرد: زمانی به لحاظ استانداردهای قانونی به اهداف خود دست می یابیم که همه دستگاه ها تعامل، وحدت و همکاری لازم را با یکدیگر داشته باشند و برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی تلاش کنند.

وی افزود: در بازدید از واحدهای تولیدی، برخی کمبودها، مشکلات و نواقص مشاهده می شود اما با این وجود، همت و پشتکار تولیدکنندگان بیشتر شده است بنابراین انتظار می رود دستگاه های اجرایی همگام با تولیدکنندگان حرکت کنند.

شاهون وند با اشاره به اینکه عدم آگاهی از موازین قانونی یکی از مشکلات است تصریح کرد: در این راستا باید واحدهای تولیدی آموزش ببینند و مدیران کنترل کیفیت نیز به قوانین آشنا باشند چراکه بی توجهی به این مهم باعث ضرر برخی واحدهای تولیدی شده است.

وی اضافه کرد:‌ آموزش کارشناسان استاندارد و مدیران در این زمینه ضروری است و انتظار می رود بر آزمایشگاه های تخصصی استاندارد هم نظارت بیشتری صورت گیرد چرا که نظرات کارشناسی آنها ممکن است باعث تضییع حقوق واحدهای تولیدی شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان گفت: با توجه به مشاهده برخی تخلفات واحدهای تولیدی، باید در صورت تکرار در تخلف، تصمیم مقتضی گرفته شود اما تا جایی که امکان دارد تصمیم مبتنی بر تعطیلی واحدها نباشد.

شاهون وند با بیان اینکه سلامت و امنیت مردم را فدای مدیران سهل انگار نخواهیم کرد افزود: اهالی رسانه باید با دیدگاه مثبت جهت رفع موانع اقدام، انتظارات مردم را با ارائه راهکار مطرح کنند و اظهارات مدیران را هم در این زمینه بشنوند همچنین از مدیران نیز انتظار می رود از دغدغه رسانه ها جهت حفظ منافع عموم استقبال کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha