کودک کشی ماهیت پلید رژیم صهیونیستی است

اراک - ایرنا - نایب‌رییس مجمع جهانی اهل بیت(ع) در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن بمباران بیمارستان المعمدانی غزه توسط رژیم صهیونیستی گفت: کودک کشی و حمله به غیرنظامیان و مردم بی‌پناه ماهیت این رژیم منحوس در جهت دست‌یابی به اهداف پلید خود است.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در این بیانیه که نسخه‌ای از آن روز چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: جنایت بسیار وحشیانه و ضد انسانی صهیونیست‌های غاصب در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه و به شهادت رساندن شمار زیادی از بیماران، زنان و کودکان بی‌گناه قلب هر مسلمان و انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد.

در ادامه این بیانیه آمده است: روحیه ددمنشی و تجاوزگری رژیم کودک کش صهیونیستی باعث شده، از روی عجز و ناتوانی، علاوه بر تکرار ظلم ها و جنایات و کشتار بی رحمانه مردم مظلوم فلسطین در غزه و کرانه باختری، جنایتی دیگر از نوع حمله به بیمارستان را مرتکب شود. این رژیم اشغالگر، با حمله به مراکز درمانی، علاوه بر نقض قوانین بین المللی در عدم حمله به مراکز غیرنظامی، روحیه وحشی گری خود را به معرض نمایش جهانی قرار داده و دلهای مسلمانان جهان و حق طلبان را مالامال از کینه، نفرت، بی تابی و انتقام نموده است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: امروز در فلسطین تقابل جبهه استکبار و اسلام به وضوح نمایان است. عرصه‌ای که در آن نبردی نابرابر بین ظلم و آزادی خواهی در جریان است. در یک سو رژیمی خودکامه و برخوردار از تمام توان اقتصادی، سیاسی و نظامی جبهه کفر که به هر گونه جنایتی دست می زند و در سوی دیگر ملتی مظلوم و مسلمان که در دفاع از خود تنها و مظلوم و بدون کمک و حمایت می باشند.

در ادامه این بیانیه آمده است: اکنون فلسطین عزیز، مرکز اتحاد جهان اسلام است و همبستگی مسلمانان و کنش‌گری جبهه مقاومت در پشتیبانی از مردم مظلوم غزه، شکست، نابودی و سرافکندگی رژیم صهیونیستی را به همراه خواهد داشت.

این بیانیه افزوده است: اینجانب ضمن دعا برای شفای عاجل مجروحان و مصدومان و آرزوی دفع کامل شر جنایتکاران و صهیونیست‌ها از سرزمین مقدس قدس، فلسطین و غزه مظلوم و اعلام انزجار و تنفر از این همه جنایت و نسل‌کشی، از تمام مجامع اسلامی و بین‌المللی به خصوص سازمان صلیب سرخ جهانی و مراکز حقوق بشری انتظار دارن با تمام توان برای دفع جنایتکاران و رسیدگی به زخمی‌ها مجروحان اقدام و تدابیر لازم برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به خصوص دارو و اعزام پزشک به غزه اندیشده شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: رژیم اشغالگر صهیونیستی که در پی عملیات غرور آفرین و حماسی طوفان الاقصی موجودیت خود را در خطر می‌بیند، با ارتکاب این نوع جنایت قصد مرعوب کردن رزمندگان مقاومت اسلامی و پوشاندن ضعف وجودی خود را دارد، اما به فضل الهی و با اراده پولادین ملت فلسطین و هوشیاری جبهه مقاومت و حمایت آزادیخواهان، مستضعفان و مسلمانان جهان، کارزار کنونی نقطه شروع نابودی این رژیم منحوس و جعلی و پایان بخش اشغال سرزمین فلسطین خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha