۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۸
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85262741
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانشگاهیان دزفول انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی را فریاد زدند

دزفول-ایرنا- دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های جندی شاپور، علوم پزشکی، پیام نور و آزاد دزفول روز چهارشنبه با تجمع در این دانشگاه‌ها جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا، حدود ۲۰۰ نفر از دانشجویان و اساتید دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول روز چهارشنبه با تجمع مقابل نمازخانه این دانشگاه شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند.
اسرائیل نابود است فلسطین پیروز است از جمله شعارهای دانشجویان این دانشگاه بود.

دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول نیز با روشن کردن شمع در محوطه دانشگاه، یاد شهدای غزه در حملات ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی را گرامی داشتند.

مسوولان دزفول نیز همراه با دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی دزفول تجمع کرده و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

دانشگاهیان دزفول انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی را فریاد زدند
دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی دزفول مسیر کتابخانه تا مسجد محمد رسول الله این دانشگاه را راهپیمایی کردند و شعار سردادند.

"وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد لشکر دنیا نتواند که جوابم دهد"، "ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده"، یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا"، "مرگ بر اسراییل"، "مرگ بر آمریکا" و دفاع از فلسطین موجب عزت ماست" از جمله شعارهای راهپیمایان در مسیر راهپیمایی بود.
قرائت بیانیه پایان بخش تجمعات دانشگاهیان دزفول در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بود.

به گزارش ایرنا راهپیمایی خودجوش مردم دزفول علیه جنایات رژیم صهیونیستی عصر امروز چهارشنبه روبروی آستان سبزقبا برگزار می شود.

اشغالگران صهیونیستی سه شنبه در اقدامی جنایتکارانه با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه بیش از یکهزار فلسطینی را به شهادت رساندند.

شمار شهدای غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا این لحظه به بیش از سه هزار و ۲۰۰ نفر رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha