دشمن به دنبال ایجاد اختلاف میان اقوام است

دزفول - ایرنا - فرمانده انتظامی خوزستان گفت: دشمن به دنبال قطبی کردن جامعه و برجسته کردن اختلاف میان مردم و اقوام در ماه‌های آینده به ویژه در ایام انتخابات است که هوشیاری مردم و مسوولان را می‌طلبد.

به گزارش ایرنا، سردار سیدمحمد میرفیضی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده پیشین و جدید انتظامی شهرستان دزفول در سالن فرمانداری ویژه این شهرستان افزود: جنگ ترکیبی مهمترین دستور کار دشمنان ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: خدشه به امنیت نظام اسلامی یکی از اهداف اساسی دشمنان بوده و این برنامه ریزی با بصیرت مردم تاکنون با شکست مواجه شده است.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: استفاده از ظرفیت رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی، نفوذ و اعتمادزدایی به طور جدی در دستور کار دشمنان ایران اسلامی برای ضربه به اعتماد عمومی مردم قرار گرفته است.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های موجود در کشور و تبعیت از ولایت فقیه ۲ کلید اصلی عبور از مشکلات و فتنه‌ها است.

محله محور کردن امنیت در دستور کار پلیس است

سردار میرفیضی گفت: محله محور کردن امنیت و استفاده از ظرفیت مردم در تولید امنیت، توسعه گشت‌های هوشمند در کل استان و همچنین افزایش رضایتمندی و خدمت به مردم از راهبردها و اولویت‌های پلیس است.

وی با بیان اینکه امنیت متعلق به همه آحاد جامعه است، افزود: امنیت پایدار دارای مولفه‌های چند بعدی است به همین دلیل تمام دستگاه‌ها در تامین و ارتقای آن نقش دارند و باید به مسوولیت خود در این زمینه عمل کنند.

فرمانده انتظامی خوزستان با تاکید بر لزوم جذب حداکثری جوانان اظهارکرد: باید با انجام اقدام‌های مدبرانه و عاقلانه زمینه لازم برای جذب افراد خطاکار به جبهه انقلاب فراهم شود.

وی ادامه داد: مطالبه مهم رهبر معظم انقلاب از پلیس رسیدن به نیروی انتظامی تراز انقلاب است و در این مسیر مردمی کردن امنیت و استفاده از ظرفیت‌های مردم اولویت دارد.

حل برخی آسیب‌های اجتماعی خوزستان نیاز به نگاه ملی دارد

سردار میرفیضی، دزفول را نماد مقاومت و شهرستانی عالم پرور دانست و گفت: شهرستان دزفول ظرفیت‌های فراوان ملی در موضوع‌های مختلف دارد که باید از این ظرفیت‌ها در راستای ارتقای خدمت به مردم و افزایش امنیت پایدار در شهرستان و استان استفاده شود.

وی با بیان اینکه حل برخی آسیب‌های اجتماعی خوزستان نیاز به نگاه ملی دارد، افزود: دزفول یکی از مهمترین شهرستان‌های خوزستان است و فرماندهی انتظامی این شهرستان نیز جایگاه ویژه‌ای دارد.

فرمانده انتظامی خوزستان ولایتمداری، خانواده محوری و توجه به علم را از شاخص‌های برجسته دزفول دانست و اظهارکرد: دشمنان همواره برای ضربه زدن به نظام اسلامی در تلاش است و در شرایط کنونی نیز نوع برنامه‌های دشمن از اقدام‌های سخت به سمت اقدام‌های نوین تغییر کرده است.

آغاز طرح جایگزینی کروکی‌های الکترونیک با کروکی‌های سنتی در خوزستان

سردار میرفیضی استفاده از فناوری و فراهم کردن زیرساخت‌های آن را اولویت پلیس دانست و تاکید کرد: نیروی انتظامی یکی از دستگاه‌های پیشرو در استفاده از فناروی‌های نوین و ابزارهای علمی است.

وی ادامه داد: کاهش هزینه‌ها، شفاف سازی، کاهش زمان و تسهیل دسترسی و حرکت به سمت پلیس هوشمند از دیگر راهبردهای پلیس است که در این راستا برخی طرح‌ها از جمله جایگزینی کروکی‌های الکترونیک با کروکی‌های سنتی در خوزستان آغاز شده است.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه هوشمندسازی پلیس موجب پاسخگو کردن بیشتر نیروی انتظامی می‌شود، گفت: پلیس خود را نه حاکم بر مردم بلکه خادم و پاسخگوی مردم می‌داند.

وی با بیان اینکه اقتدار نرم از جمله ابداع‌های پلیس جهوری اسلامی در دنیا است، افزود: ابزارهای اقتدار پلیس جهوری اسلامی در خدمت تدبیر و عقلانیت است و این به معنای حل آسیب‌های اجتماعی بدون راهکار امنیتی بلکه با استفاده از ظرفیت‌های مردمی است.

افزایش ارتباط اجتماعی پلیس با مردم امنیت ساز است

فرمانده انتظامی خوزستان افزایش ارتباط اجتماعی پلیس با مردم را امنیت ساز دانست و تاکید کرد: شایسته سالاری، به کارگیری نیروهای خلاق و مستعد، تخصص گرایی، تجربه و تعهد شاخص‌های انتخاب مدیران و فرماندهان پلیس در خوزستان است.

وی افزود: فرماندهی موثر در پلیس به معنای به کارگیری تمام ابزارها برای کسب اعتماد و خدمت به مردم است و هدف از تغییر فرماندهان و رده‌های مختلف مدیریتی در پلیس ارتقای عملکرد و افزایش خدمت به مردم است.

آمادگی پلیس برای اجرای طرح کروکی الکترونیک در دزفول

سردار میرفیضی ارتقای امنیت، افزایش روحیه کار جمعی، تحول در منابع انسانی و استفاده از ظرفیت‌های بومی شهرستان را از جمله انتظارات از فرماندهی جدید انتظامی دزفول برشمرد و گفت: تربیت نیروی انسانی، ارتقای امنییت اجتماعی با رویکرد پیشگیری و ساماندهی مناطق حاشیه نشین و جرم خیز به عنوان اولویت در دستور کار پلیس دزفول در دوره جدید مدیریتی باشد.

وی افزود: برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، تقویت نیروی انسانی، برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، ارتقای امنیت اخلاقی و استفاده از ظرفیت مشارکت مردم از دیگر انتظارها از فرماندهی جدید نیروی انتظامی دزفول است.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: اجرای طرح گشت هوشمند در اهواز آغاز شده و این آمادگی وجود دارد تا در دزفول نیز به عنوان دومین شهر استان با کمک شورای تامین شهرستان اجرا شود.

وی ادامه داد: فرماندهی انتظامی خوزستان این آمادگی را دارد تا طرح کروکی الکتورنیک به صورت نمونه (پایلوت) خوزستان در دزفول اجرا شود.

سردار میرفیضی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های فرماندهی سابق انتظامی دزفول گفت: ارتقای روابط درون و برون سازمانی، افزایش اعتماد به پلیس، افزایش تعامل با دستگاه‌ها، تشکیل قرارگاه‌های مختلف برای برخورد با جرایم خشن و اوباش، پاسخگویی به مطالبه‌های مردم، قانون گرایی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های اجتماعی برای کاهش جرایم از مهمترین شاخص‌های سرهنک گراوندی فرمانده سابق انتظامی شهرستان دزفول است.

وی ادامه داد: سرهنگ یاری زاده فرمانده جدید انتظامی دزفول نیز از نیروهای جوان،‌ توانمند و باتجربه پلیس است که در مسوولیت خود به عنون فرمانده انتظامی شوش در برخورد با جرایم خشن و پیشگیری از جرایم اقدام‌های موثری داشته است.

به گزارش ایرنا سرهنگ روح الله گراوندی که سابقه فرماندهی انتظامی دشت آزادگان و فرماندهی شهرستان جم استان بوشهر را در کارنامه دارد از اردیبهشت ۱۳۹۸ مسوولیت فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول را برعهده داشت.

اواخر مردادماه امسال سرهنگ گراوندی فرمانده سابق انتظامی دزفول با پیشنهاد سردار میرفیضی فرمانده انتظامی استان خوزستان و طی حکمی از سوی سردار رادان فرمانده انتظامی کل کشور، به عنوان معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان خوزستان منصوب شد.

سرهنگ روح اله یاری زاده فرمانده جدید دزفول پیش از این مسوولیت فرماندهی انتظامی شهرستان شوش را به عهده داشت؛ سرهنگ یاری زاده همچنین پیش‌تر مسوولیت‌هایی در فرماندهی انتظامی دزفول داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha