۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۳۶
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85262804
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

پزشکان گنابادی در حمایت از مردم فلسطین تجمع کردند

گناباد-ایرنا- دانشگاهیان، پزشکان و کادر نظام سلامت شهرستان گناباد روز چهارشنبه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، دانشگاهیان و کادر نظام سلامت گناباد در این تجمع که در بیمارستان علامه بهلول گناباد برگزار شد، جنایت رژیم اشغالگر صهیونیستی در غزه و از جمله بمباران بیمارستان «المعمدنی» و کشتار تعداد زیادی از مردم و زنان و کودکان را محکوم کردند.

جامعه دانشگاهی گناباد در این تجمع با در دست داشتن تصاویری از شهید قاسم سلیمانی و شهدای فلسطین و پلاکاردهایی حاوی بیانات مقام معظم رهبری، خواستار محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی توسط مجامع حقوق بشر شدند.

وزارت بهداشت فلسطین شامگاه دیشب از بمباران بیمارستان «المعمدانی» در غزه و شهادت حدود ۵۰۰ نفر توسط اشغالگران صهیونیست خبر داد. بیمارستان معمدانی یا الاهلی العربی یکی از مهم‌ترین بیمارستان‌های نوار غزه و واقع در محله الزیتون در جنوب شهر غزه است. این بیمارستان متعلق به کلیسای المعمدانی (تعمیددهنده یا باپتیست) در فلسطین است و از قدیمی‌ترین بیمارستان‌های این کشور به شمار می‌رود.

مردم کشورهای مختلف اسلامی و عربی دیشب و بعد از انتشار خبر حمله به این بیمارستان در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی که آن را نمونه ای از وحشیگری قرن ۲۱ خواندند، در خیابان ها حضور یافته و علیه این رژیم شعار سردادند و خشم خویش را با به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی و تصویر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم به نمایش گذاشتند.

۱۲ هزار دانشجو در ۱۰ دانشگاه و مرکز آموزش عالی گناباد مشغول به تحصیل هستند.

مرکز شهرستان گناباد در ۲۷۸ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha