جنگ در غزه صحنه تقابل جبهه اسلام و کفر است+فیلم

ورامین - ایرنا - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: جنگ در فلسطین و غزه، صحنه تقابل جبهه اسلام و کفر است و قطعا در این تقابل وعده خداوند در پیروزی مظلومین محقق می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز چهارشنبه در تجمع انقلابی مردم ورامین که در ابراز انزجار از جنایات رژیم غاصب اسرائیل برگزار شد اظهار داشت: جنایت وحشیانه و ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه، قلب تمام مسلمانان و آزادیخواهان جهان را به درد آورده و قطعا مظلومیت مردم فلسطین و غزه، دامان این رژیم کودک کش را می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: به خاک و خون کشیده شدن بیش از هزار زن و مرد و کودک که به بیمارستان پناه آورده بودند، اوج خباثت، ددمنشی و نسل کشی رژیم اشغالگر قدس را بیش از پیش نمایان کرد و جهانیان را برای مقابله با این ظلم متحد ساخت.

امام جمعه موقت ورامین افزود: قطعا خون شهدا مظلوم جنایت اسرائیل غاصب، مرگ و نابودی آنان را سرعت می‌بخشد وجهان را از این غده سرطانی نجات می‌دهد.

وی تأکید کرد: امروز مقاومت یمن، حشدالعشبی عراق، جبهه مقاومت سوریه و سایر گروه های مقاومت آماده اند تا به خونخواهی شهدای مظلوم فلسطین و غزه و با اشاره‌ای طوفان خشم و نفرت جهانیان را بر سر رژیم اشغالگر قدس فرود آوردند که نابودی این رژیم خواست تمامی ملت های مسلمان و آزادیخواهان جهان است.

محمودی گفت: هر چند که سکوت مرگبار مجامع به ظاهر حقوق بشر و بین المللی داغ بر دل نشسته مسلمانان را بیشتر کرده ولی امروز سراسر دنیای اسلام و دنیای انسانیت فریاد مرگ بر اسرائیل را سر میدهد تا به زودی وعده خداوند در نابودی این رژیم کودک کش محقق شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به برگزاری اجتماع مردم تهران در میدان انقلاب خاطرنشان کرد: امروز مردم تهران از ساعت ۱۵ در میدان انقلاب اجتماع باشکوهی برگزار می‌کنند تا انزجار خود را از رژیم اشغالگر قدس با گام های استوار و انقلابی ابراز کنند.

محمودی اظهار داشت: سخنران این اجتماع عظیم آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران اسلامی است.

جنگ در غزه صحنه تقابل جبهه اسلام و کفر است+فیلم

مردم و مسئولان شهرستان ورامین با اجتماع در مصلای نماز جمعه صاحب الزمان (عج) خشم و انزجار خود را از جنایت و نسل کشی رژیم کودک کش اسرائیل در حمله به بیمارستانی در غزه که طی آن صدا نفر از مردم بی‌دفاع به شهادت رسیدند ابراز داشتند.

تجمع کنندگان ورامینی با مشت های گره کرده، با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، خواستار اجماع جهانی و شکستن سکوت مجامع به ظاهر مدافع حقوش بشر در مقابله با رژیم غاصب صهیونیست شده و حمایت قاطع خود را از مقاومت مردم مظلوم فلسطین در مواجهه با ددمنشی اسرائیل اعلام کردند.

بسیاری از مردم ورامین که هفته پیش، داوطلبانه آمادگی خود را برای مقابله با رژیم اشغالگر قدس ابراز کرده بودند، کفن بر تن کرده و اظهار داشتند که آماده اند برای مقابله با ظلم و ستم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب جان خود را فدا کنند.

بسیاری از دانش آموزان نیز همراه معلمان خود در این اجتماع با شکوه حضور پیدا کردند تا همدردی خود را فرزندان فلسطین و شهدای این جنایت اعلام کنند. اجتماع کنندگان سپس به خیابان‌های ورامین آمده و پس از عبور از خیابان شهدا، در مقابل گلزار شهدای سیدفتح الله تجمع کردند و با آتش زدن پرچم رژیم کودک کش اسرائیل، انزجار خود را از ظلم و ستم به مردم مظلوم غزه ابراز کردند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

به گزارش ایرنا، اشغالگران صهیونیست روز گذشته بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از ۵۰۰ فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند. دولت جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه امروز چهارشنبه ۲۶ مهر را در کشور عزای عمومی اعلام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha