وقایع اخیر در فلسطین مسلمانان را متحدتر کرد

بیرجند - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: امروز می‌بینیم که مردم مسلمان متحدتر، مقاوم‌تر و انقلابی‌تر از همیشه یکپارچه شعار "مرگ بر اسرائیل" سر می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی روز چهارشنبه در اجتماع خودجوش مردم بیرجند علیه جنایات رژیم صهیونیستی که در میدان قدس این شهر برگزار شد افزود: کودک‌کشی نشان از عجز و ذلت اسرائیل دارد زیرا به جای مواجهه نظامی و جنگ شرافتمندانه به دروغ پردازی روی آورده است.

وی گفت: طبق آیات قرآن خداوند وعده نصرت الهی به حزب الله داده و حزب شیطان خار معرفی شده است لذا اراده خداوند بر این قرار گرفته که مومنان را پیشوای عالمیان قرار دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: آنچه در حال وقوع است، صدور منطق مقاومت و آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام و شهداست، عملیات طوفان الاقصی ثابت کرد اگر مسلمانان طبق گفتمان قرآن حرکت کنند، پیروز خواهند بود.

وی با بیان اینکه بمباران بیمارستان دلیلی بر ذلت و خواری اسرائیل است گفت: حماسه فرزندان اسلام را در فلسطین افتخاری می‌دانیم و دیدیم که چطور گنبد آهنین آنها مانند خانه عنکبوت در هم تنیده شد.

حجت‌الاسلام سالاری افزود: انسانی که در حال غرق شدن است به هر دستاویزی متوسل می‌شود لذا رژیم صهیونیستی با این کار سعی کرده اراده مردم مظلوم غزه و فلسطین را در هم بشکند اما زهی خیال باطل.

وی گفت: اسرائیل بداند اگر بیمارستان بمباران می‌کند، خبرنگار به شهادت می‌رساند یا کودک‌کشی می‌کند ملت فلسطین و ملت‌های مسلمان زنده‌تر خواهند شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: اگر اینها (مردم فلسطین) می‌ترسیدند بعد از سال‌ها جنگ، باریکه غزه را ترک می‌کردند و اگر از شهادت ترس داشتند کودکان خود را با سنگ بزرگ نمی‌کردند لذا با این وحشی‌گری‌هایی که سال‌هاست به سمت کودکان و زنان و سالمندان روانه شده و هر روز جوان و نوجوان در حال اسیر شدن است کوتاه نیامدند که امروز با بمباران بیمارستان کوتاه بیایند.

وقایع اخیر در فلسطین مسلمانان را متحدتر کرد

وی گفت: بمباران بیمارستان نشانه ضعف اسرائیل است در حالی که سنگ جوانان جبهه مقاومت تبدیل به سلاح شده و گنبد آهنین آنها هم خانه عنکبوت است.

حجت‌الاسلام سالاری در ادامه با اشاره به اینکه باطن گفتمان غرب، خودبینی و مادی گرایی است لذا برای دیگران ارزشی قائل نیستند تصریح کرد: معتقدیم در پس این اتفاقات شاهد پیروزی عزت‌مندانه فرزندان اسلام هستیم.

وی گفت: حتی آنهایی که به دنبال گفتمان عادی‌سازی روابط با اسرائیل بودند امروز محکم برابر این رژیم غاصب ایستاده‌اند و اگر رهبری فرمان جهاد دهد یقینا همچون اربعین همه به پا می‌خیزند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: مجامع جهانی که در مقابل این جنایت‌ها سکوت کردند، رویکرد انحرافی دارند و اگر ما اجازه پیدا کنیم به جای شعار، رزم را انتخاب می‌کنیم و این مردم آماده ثبت نام برای رهایی قدس شریف هستند.

وی گفت: اسرائیل بداند اگر هزاران کودک فلسطینی را در آغوش مادران شهید و بیمارستان بمباران کنند اما اراده خداوند بر این قرار گرفته که فلسطین پیروز شود پس رژیم کودک‌کش را باید محاکمه کرد و به زبونی و ذلت خواری بیشتر مبتلا خواهد شد.

مردم خراسان جنوبی با برپایی اجتماع خودجوش در شهرهای مختلف این استان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی به ویژه حمله به بیمارستان "المعمدانی" غزه، حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت اعلام کردند.

تجمع مردمی حمایت و ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه و محکومیت نسل‌کشی رژیم کودک‌کش روز چهارشنبه با حضور اقشار مختلف مردم در میدان قدس شهر بیرجند برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha