استاندار فارس: فضاهای ورزشی دستگاه‌های اجرایی برای استفاده حداکثری مدیریت شود

شیراز- ایرنا- استاندار فارس، با اشاره به امکانات و فضاهای ورزشی موجود در سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های مختلف اجرایی استان گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان این فضاهای ورزشی را در جهت استفاده حداکثری پایش و مدیریت کند.

به گزارش ایرنا، دکتر محمد هادی ایمانیه، چهارشنبه همزمان با روز تربیت بدنی و ورزش، در آیین بهره برداری همزمان از ۳۷ پروژه ورزشی این استان افزود: هرچند در زمینه توسعه و ایجاد فضاهای ورزشی در استان وضعیت فعلی نسبت به گذشته بهبود یافته اما برای بنده به عنوان مدیریت ارشد استان این شرایط همچنان رضایت‌بخش نیست.

وی ادامه داد: این همه امکانات و فضاهای ورزشی متعلق به سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف اجرایی در استان وجود دارد اما ساعت استفاده از آنها محدود و منحصر به همان دستگاه است.
او اظهار کرد: لازم است کار تحقیقاتی ویژه‌ای انجام و فضاهای موجود در استان مدیریت شود و پس احصا و شناسایی این امکانات، برای استفاده مطلوب و حداکثری از آنها برنامه‌ریزی صورت گیرد.

استاندار فارس، هم افزایی را لازمه افزایش بهره‌وری دانست و گفت: اگر از امکاناتی که داریم به شکل ویژه و مفید استفاده کنیم جهشی در تمام فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ایجاد خواهد شد.

استاندار فارس: فضاهای ورزشی دستگاه‌های اجرایی برای استفاده حداکثری مدیریت شود

مدرسه، نقطه آغاز ورزش قهرمانی
ایمانیه، مدرسه و دوران دانش آموزی را نقطه آغاز ورزش قهرمانی دانست و افزود: اگر قرار است در آینده در مسابقات ملی و بین‌المللی دست برتر و جایگاه بهتری داشته باشیم از هم اکنون نیازمند برنامه‌ریزی و تدبیر ویژه هستیم.

او ادامه داد: باید راه را برای فعالیت های ورزشی نونهالان، نوجوانان و جوانان باز کنیم و قطعا آنها بهتر از ما حرکت خواهند کرد.

وی، با اشاره به نقش ورزش در ایجاد نشاط و بالندگی در جوانان و نوجوانان اظهار کرد: اگر دست به دست هم دهید، علاوه بر اینکه از امکانات موجود استفاده می‌شود، هم افزایی بیشتری ایجاد و شاهد رشد و توسعه بیشتر استان خواهیم بود.

استاندار فارس، یکی از مظاهر بالندگی و هویت ایرانی را حوزه ورزش و فعالیت‌های ورزشی برشمرد و افزود: مردم همواره با پیروزی یا شکست تیم‌های ورزشی، شاد یا غمگین می شوند که نشان از توجه و اهمیت این عرصه در زندگی فردی و اجتماعی مردم است.

ایمانیه در بخش دیگری از سخنان خود، جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد و گفت: یقینا اینگونه اقدامات دور از ذات بشر و انسان است.

او ادامه داد: این حوادث برای آحاد مختلف مردم در سراسر جهان امتحانی است که شیوه پاسخ به آن دارای اهمیت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha