قدس، میدان آزمون مسلمانان جهان است

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه صحنه قدس، میدان آزمون مسلمانان جهان است، گفت: رژیم اشغالگر صهیونیستی نماد تمامی کفر، شرارت‌ها و پلشتی‌ها است و مانند پدرانِ نامشروعش سعی می‌کند درآمدی از تاریخ وحشی‌گری‌های استعمارگران در ورود به قاره آمریکا و لشکرکشی به کشورهای جهان را به نمایش بگذارد.

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی روز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای، جنایت صهیونیست‌ها در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کرده و خواستار برخورد جدی مجامع بین‌المللی با رژیم اشغالگر قدس و پاسخ تمام کننده‌ کشورهای اسلامی شد.

وی در این بیانیه آورده است: فرزندِ نامبارک شیطان هیچ ابایی از جنایتگری و توحش ندارد و برهمین اساس است که بدون اینکه وجدان نداشته‌اش ذره‌ای درد و عذاب به خود راه دهد، دست به یکی از شنیع‌ترین اقدامات می‌زند و بیمارستانی را که مامن بی‌پناهان، زخم‌خوردگان و زنان و کودکان است؛ بمباران می‌کند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان اظهار کرد: جنسِ کار رژیم کودک کُشِ اسرائیل، از جنس توحش‌های آمریکایی در فیلیپین، ویتنام، عراق و افغانستان است و ملت‌های مسلمان و آزاده‌ جهان باید بدانند که اگر امروز در قبال این اقدامات غیر انسانی سکوت کنند، دیری نپاید که خودشان نیز به میدان جولان و جنایتکاری آمریکا و صهیونیست تبدیل شوند.

دوستی ادامه داد: امروز صحنه‌ قدس، میدان آزمون مسلمانان جهان است و کشورهای اسلامی باید با اتحاد برای پایان دادن به عمر رژیم صهیونیستی از آبروی خود دفاع کنند و مجامع بین‌المللی نیز خط بندی خود در این مصاف حق و باطل را مشخص کنند، هر چند که ما را امیدی به خیر این مجامع که عروسک‌های خیمه‌شب بازیِ استکبار جهانی هستند، نیست.

وی در پایان ضمن دفاع و حمایت همه جانبه از آرمان قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین، اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کرد و گفت: خواستار اقدام سریع جوامع بین‌المللی هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha