نبی: دیدارهای تدارکاتی مسیر را برای جام ملت‌ها هموار خواهد کرد؛ بهاروند تجربه خوبی دارد

تهران- ایرنا- نایب رئیس فدراسیون فوتبال و مدیر تیم ملی بزرگسالان، گفت: امیدوارم دیدارهای مرحله اول مقدماتی جام جهانی که آبان ماه در پیش داریم و بازی‌های که در فیفادی داشتیم، مسیر تیم ملی را برای موفقیت تیم ملی در جام ملت‌ها هموار کند.

به گزارش ایرنا، مهدی محمدنبی روز چهارشنبه پس از بازگشت تیم ملی فوتبال از اردن در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طبق تقویم تیم ملی در تورنمنت اردن شرکت کردیم و خوشبختانه از نظر فنی آن چیزی که نظر امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی بود انجام شد. اعضای کادر فنی به طور مشخص از لحاظ تئوری و علمی توانستند تجزیه تحلیل خوبی از بازیکنان داشته باشند.

نبی در خصوص برگزاری دیدارهای تدارکاتی با تیم‌های قوی‌تر، گفت: هدف هر فدراسیونی این است که تیم ملی در دیدارهای بسیار قوی‌تری به لحاظ فنی شرکت کند که این مهم منابع مالی خودش را می‌خواهد. فدراسیون به لحاظ منابع مالی محدودی دارد و از سوی دیگر باید مدنظر سرمربی تیم ملی هم باشد. قلعه‌نویی از این اردو بسیار راضی بود چرا که به هماهنگی بازیکنان در زمین کمک می‌کند و به سرمربی در تشخیص کیفیت فنی مدنظرش کمک می‌کند و در مسابقات رسمی که داریم از این تورنمنت‌ها کمال استفاده خواهد شد.

نبی: دیدارهای تدارکاتی مسیر را برای جام ملت‌ها هموار خواهد کرد؛ بهاروند تجربه خوبی دارد

نایب رئیس فدراسیون فوتبال همچنین در خصوص مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی نیز اظهار داشت: متاسفانه این حادثه به وجود آمد و به دلیل اینکه زانویش متورم شده بود، امکان گرفتن ام.آر.آی نبود. بعد از رسیدن به فرودگاه همراه پزشک تیم، برای عکسبرداری اعزام شدند.

وی در خصوص انتصاب حیدر بهاروند به ریاست سازمان لیگ، گفت: استقلال فدراسیون در همه بخش‌ها وجود دارد. بهاروند شخصی است که تجربه کافی در سازمان لیگ را دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha