تجمع مردم گچساران در محکومیت جنایت رژیم صهیونیست

گچساران - ایرنا - مردم انقلابی و همیشه در صحنه گچساران  عصر روز چهارشنبه در اعتراض به حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به بیمارستان المعمدانی غزه تجمع و حمایت خود را مردم فلسطین اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، در این آیین اقشار مختلف مردم گچساران ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی خواهان پایان دادن به بمباران مناطق مسکونی و بی دفاع غزه، فلسطین و لبنان شدند.

شرکت کنندگان این تجمع بزرگ جنایت شب گذشته این رژیم ضدبشری در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه و به شهادت رساندن بیش از ۵۰۰ فلسطینی را نهایت وحشی گری جنایتکاران اسرائیلی دانستند.

مردم گچساران پیر، جوان، روحانی، دانش آموز، دانشجو و نیروهای نظامی و انتظامی در کنار مسئولان ضمن ابراز همدلی و همبستگی با مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین جنایت هولناک رژیم منحوس و کودک کش اشغالگر اسرائیل با حمله به بیمارستان المعمدانی را محکوم کردند.

مردم همیشه در صحنه و انقلابی گچساران با مشت‌های گره کرده و سردادن شعارهای "مرگ بر اسرائیل"،" مرگ بر آمریکا"، "یا ایها المسلمون اتحدو اتحدو"، "هیهات مناالذله"، "اسرائیل نابود است، فلسطین پیروز است" جنایت هولناک رژیم صهیونیست را محکوم کردند.

آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی در گچساران

تجمع کنندگان گچسارانی با آتش زدن پرچم رژیم غاصب صهیونیستی انزجار خود را از جنایت هولناک رژیم منحوس اشغالگر اسرائیل اعلام کردند.

فرماندار گچساران در این تجمع به خبرنگار ایرنا گفت: جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی به دلیل ترس از جوانان فلسطین و شکست جبران ناپذیری که مقاومت فلسطین به آنها در روز نخست وارد کردند.

روانبخش دیهیم خوب تصریح کرد: رزمندگان فلسطینی تاکنون در برابر رژیم جعلی صهیونیستی ایستادگی و مقاومت پیروزمندانه داشته اند.

وی ابراز کرد: رشادت ها و از خودگذشتگی مردم فلسطین رژیم منحوس و غاصب صهیونیست را به زانو درآورده است.

به گزارش ایرنا، جنایات صهیونیستی ها طی روزهای اخیر، در شامگاه سه‌شنبه بیست و پنجم مهر ماه به اوج خود رسید و با کشته شدن صدها نفر از غیرنظامیانی که به یک بیمارستان پناه برده بودند دل های آزادی خواهان جهان را به درد آورد.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha