رئیس بنیاد شهید: موضع خانواده شهدای ایرانی همصدایی با مظلومان غزه است

تهران- ایرنا- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم تجمع محکومیت حمله به بیمارستان المعمدانی گفت: موضع خانواده شهدای ایرانی همصدایی با مظلومان غزه است.

به گزارش ایرنا، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در مراسم تجمع بسیجیان بنیاد شهید و امور ایثارگران که صبح امروز چهارشنبه ۲۶ مهرماه در محکومیت بمباران بیمارستان المعمدانی در میدان فلسطین تهران برگزار شد، ضمن محکومیت اقدام شنیع رژیم صهیونیستی گفت: همواره جنایت‌های بسیاری توسط رژیم صهیونسیتی در عمر ننگین این رژیم ثبت شده است که از جمله آن حمله به بیمارستان المعمدانی است که در آن بیماران، مجروحان، کودکان و زنان بی پناه حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: این حمله ناجوانمردانه در حالی رخ داد که این رژیم جعلی اعلام‌کرده بود که آنجا منطقه امن است، اما برنامه ریزی فکر شده‌ای برای ایجاد جنایت علیه بشریت رخ داد.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه هیچ انسان منصفی حتی اگر مسلمان هم نباشد نمی‌تواند این جنایات را ببیند و ساکت بنشیند، تصریح کرد: آزادگان جهان در برابر این اقدام ناجوانمردانه می‌ایستند و آن را محکوم می‌کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: ما به همراه همکارانمان در بنیاد شهید و امور ایثارگران، حداقل کاری که می‌توانستیم در این رابطه انجام دهیم این بود که با شهدا و خانواده های غزه اعلام همدردی و انزجار خود را از رژیم‌ سفاک صهیونیستی فریاد بزنیم. در کنار هم اعلام آمادگی می‌کنیم که در این مسیر هرکاری از دستمان بربیاید دریغ نخواهیم کرد.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه موضع عموم خانواده شهدای ایرانی به دلیل اینکه خودشان درد کشیده و زخم خورده رژیم صهیونسیتی هستند، کاملا روشن و شفاف است، گفت: ما در طول دوران حیات جمهوری اسلامی اگر شهید ترور داریم، پشت سر آنها منافقان دست آموز اسرائیل هستند، اگر شهدای جنگ تحمیلی ما توسط صدام جنایتکار به شهادت رسیدند همه می‌دانند که او دست آموز آمریکا و موساد بود و همچنین تمام ایثارگران و جانبازان ما به نوعی زخم خورده این جنایتکاران جعلی هستند.

وی افزود: رژیم صهیونسیتی و همدستانش همواره علیه ملت ایران جنایت کرده‌اند و به همین دلیل مردم ایران و به خصوص خانواده شهدای ایرانی خودشان را هم‌سنگر و هم صدای مظلومان غزه می‌دانند.

به گزارش ایرنا، بسیجیان بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور خود در میدان فلسطین و با شعار «مرگ بر اسرائیل جنایتکار» و «مرگ بر آمریکا»، با مظلومان غزه تجدید عهد و پیمان کرده و اقدام ناجوانمردانه رژیم صهیونسیتی در حمله به بیمارستان المعمدانی را محکوم کردند.

گفتنی است، فاجعه نسل کشی رژیم غاصب صهیونیستی و حمله وحشیانه به بیمارستانی در غزه، منجر به خاک و خون کشیدن مردم بی‌گناه و زنان و کودکان مظلوم شد، بسیجیان بنیاد شهید و امور ایثارگران مانند دیگر آحاد جامعه جهانی از مجامع حقوق بشری بین المللی خواستند تا رژیم جنایتکار صهیونیستی را به خاطر جنایت و قتل عام ملت ستمدیده غزه محکوم کند.

مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند

مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران در خصوص محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بیانیه صادر کرد.

به گزارش ایرنا در بخشی از متن این بیانیه آمده است: این روزها دنیا با شدیدترین حوادث و مقابله با حقوق بشر مواجه است که توسط صهیونیست‌ها در حال رقم خوردن است و متاسفانه جامعه جهانی و سازمان‌های بین‌المللی در این خصوص سکوت کرده‌اند تا هر روز به کشتار مردم بی‌گناه افزوده شود.کشتار مردم بی‌دفاع و مظلوم در غزه و همچنین کودکان بی‌گناه موجب شده تا نفرت از رژیم صهیونیستی دو چندان شده و همه دنیا با هویت پلید و زشت این اشغالگران آشنا شوند.

باید بدانیم که براساس کنوانسیون بین‌المللی ژنو حفظ امنیت و سلامت کادر درمان و بیماران بستری در بیمارستان‌ها در همه میدان‌ها برای همه طرف‌های درگیر امری ضروری است اما این موضوع توسط رژیم صهیونیستی نقض شده و فاجعه بیمارستان المعمدانی را به بار آورده است.
مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن محکوم کردن این جنایت‌ها از متولیان امور به ویژه دستگاه‌های حقوق بشری بین المللی و در رأس آنها سازمان ملل می‌خواهد که در این خصوص وارده عمل شده و در راستای مقابله با این نسل کشی‌ها و قتل و کشتار مردم بی گناه غزه اقدام عاجل به عمل آورند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha