جنایات رژیم صهیونسیتی هیچ تاثیری در اراده مردم فلسطین ندارد 

زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی و مردم بی دفاع هیچ تاثیری در اراده مردم شجاع و مقاوم فلسطین نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد کرمی روز چهارشنبه در اولین همایش شهدای ورزشکار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: مردم فلسطین در عملیات طوفان الاقصی هیمنه پوشالی اسرائیل غاصب را با تمام امکانات و تجهیزات آن در هم شکستند.

وی تصریح کرد: با وجود جنایات آشکار رژیم صهیونیستی دیگر سکوت برای هیچ یک از کشورهای اسلامی جایز نیست.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: انقلاب اسلامی در طول سالیان، همواره از ملل مظلوم از جمله ملت فلسطین حمایت کرده و این امر دشمن را عصبانی و ناامید می‌کند، چرا که می‌داند آینده از آن اسلام است.

وی با اشاره به آیه شریفه ۱۰۳ سوره مبارکه آل عمران خاطرنشان کرد: امروز انسجام و وحدت امت اسلامی خاری در چشم دشمنان است.

کرمی ادامه داد: در ادوار مختلف دشمنان تمام تلاش خود را برای سرنگونی اسلام کردند اما با عنایات خداوند تمام این مکر و حیله‌شان به خودشان بازگشت.

وی با قرائت آیه شریفه ۱۰۹ سوره مبارکه آل عمران تاکید کرد: همه عالم در ید قدرت الهی بوده و او همواره یاری گر ملت های مظلوم است.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: شهدا با تمسک به خدای متعال به وظیفه الهی خود عمل کردند و تکریم این قشر وظیفه ماست.

وی بیان کرد: شهادت هنر مردان خداست و این افراد با خداوند معامله کردند و پاداش خود را نیز از او دریافت می‌کنند.

کرمی تصریح کرد: دوران دفاع مقدس یک دوران ویژه در عمل به فرمان الهی به شمار می رفت و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با وجود تحمل سخت‌ترین شرایط یک لحظه از یاد خدا غافل نشدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha