۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۳
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 85263113
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسی: از اینترمیامی نمی‌روم/ آرژانتین به بارسلونای گواردیولا خیلی نزدیک است

تهران- ایرنا- فوق ستاره تیم ملی آرژانتین شایعات جدایی از تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا و پیوستن به تیمی دیگر را رد کرد.

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، لیونل مسی که در برتری دیشب آلبی‌سلسته برابر پرو در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ دو گل به ثمر رساند، شایعات مطرح‌شده درباره ترک تیم اینترمیامی در پایان فصل لیگ برتر آمریکا را رد کرد.

اینترمیامی از صعود به پلی‌آف لیگ برتر آمریکا باز ماند و مسی در پاسخ به این پرسش که آیا در فکر پیوستن به باشگاهی دیگر در ماه دسامبر است، با گفتن یک «نه» به شایعات پایان داد.

وی گفت: تاسف‌انگیز بود که به پلی‌آف صعود نکردیم. خیلی نزدیک بودیم. چند بازی آخر را از دست دادم و چندین مصدوم داشتیم. ماه جولای کار سختی داشتیم و هر سه روز در میان بازی می‌کردیم. البته یک جام را بردیم که برای باشگاه و آنچه سال آینده در انتظارمان است، مهم بود.

مسی ادامه داد: به تمریناتم ادامه خواهم داد و در بازی بعدی اینترمیامی برابر شارلوت بازی می‌کنم و سعی خواهم کرد در بهترین حالت ممکن برای بازی‌های ماه نوامبر به تیم ملی برسم. بعد از آن هم برای تعطیلات به آرژانتین خواهم رفت. این اولین بار است که در ماه دسامبر تعطیلات بیشتری دارم. در ژانویه برای پیش‌فصل برمی‌گردم و از نو شروع خواهم کرد.

مسی به‌رغم عدم صعود اینترمیامی به پلی‌آف، در فتح لیگز کاپ آمریکا در ماه آگوست به تیمش کمک کرد و با دو گلی که دیشب در بازی تیم ملی کشورش به ثمر رساند، با ۳۱ گل به برترین گلزن «کنمبل» در انتخابی‌ ادوار جام جهانی بدل شد.

مرد آرژانتینی معتقد است که آلبی‌سلسته به سطح تیمی که پپ گواردیولا در دوران حضور در بارسلونا به ثمر رساند، بسیار نزدیک است. آن تیم ۱۴ جام شامل دو لیگ قهرمانان را بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ فتح کرد.

مسی دراین‌باره اضافه کرد: چند روز پیش از خودم پرسیدم این سوال را پرسیدم که تیم فعلی آرژانتین در چه سطحی است و جوابم این بود؛ «این تیم تحسین‌برانگیز است و روز به روز پیشرفت می‌کند. مقایسه کردن آن با بارسلونا که بهترین تیم جهان است، مقایسه درستی نیست اما فکر می‌کنم به آن تیم بسیار نزدیک هستیم چون این را با فتح کوپا آمریکا ۲۰۲۱ و جام جهانی ۲۰۲۲ نشان دادیم.

وی افزود: شایستگی زیادی داریم و صرف نظر از اینکه چه کسی چقدر بازی می‌کند، بازیکنان فوق‌العاده‌ای داریم. سبک فوتبالی ما به خوبی تعریف شده است و ما را تعریف می‌کند و امیدوارم به همین مسیر ادامه دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha