۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۲
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85263130
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همایش نوجهان و نقش دانش آموزان قزوین در نظم نوین جهانی + فیلم

قزوین - ایرنا - مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان قزوین گفت:‌ همایش "نوجهان" درنگی کوتاهی دارد تا نقش دانش آموزان را براساس منویات مقام معظم رهبری در نظم نوین جهانی پیدا کند.

حجت الاسلام مهدی سیاهکلی مرادی روز چهارشنبه با حضور در استودیو خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین ضمن بیان این مطلب افزود:‌ این همایش همزمان در سراسر کشور روز هفتم آبان ماه در ۳۰۰ مدرسه دخترانه و پسرانه و در مقاطع متوسه اول و دوم برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: جرقه طرح نوجهان از زمان دیدار مقام معظم رهبری در آبان ماه سال گذشته آغاز شد و ایشان بر نقش دانش آموزان در نظم نوین جهانی تاکید داشتند.

حجت الاسلام سیاهکلی مرادی تصریح کرد: در همایش نوجهان سه ویژگی عمده شامل افول غرب، انتقال قدرت از غرب به خاورمیانه و روایتگری حماس و جبهه مقاومت را شاهد هستیم.

این مسوول با اشاره به اینکه برگزاری این همایش در مدارس استان قزوین آمادگی دانش آموزان را برای برگزاری مراسم ۱۳ آبان نیز افزایش می دهد، تاکید کرد: امروز همانطور که می دانیم جبهه مقاومت با توجه به اتفاقات متمایز از سال‌های قبل عمل کرده و قدرت بسیاری را از سوی آن شاهد هستیم که همین مساله از اهمیت فراوانی در آینده جهان اسلام برخوردار خواهد بود.

مسوول جدید اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان قزوین خاطرنشان کرد: برگزاری همایش نوجهان در مدارس شرایطی را فراهم می کند که دانش آموزان با روش کنشگری بتوانند در مورد مسایل مهم صحبت کنند.

حدود سه هزار و ۵۰۰ دانش آموز در استان قزوین عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha