استاندار سمنان: رعایت قانون زمینه‌ساز اعتماد و مشارکت در انتخابات است

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: رعایت مُر قانون و اصل بی طرفی مولفه جلب و افزایش اعتماد مردم و تحقق مشارکت حداکثری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی عصر چهارشنبه در نشست مشترک ستاد انتخابات و هیات نظارت بر انتخابات استان سمنان افزود: دستاورد مشارکت سیاسی یکی از بالاترین و بااهمیت ترین دستاورد های نظام‌جمهوری اسلامی است.

وی بیان کرد: تامین و برقراری امنیت و برگزاری انتخابات ۲ وظیفه ذاتی وزارت کشور است که باید به نحو شایسته از آن پاسداری شود.

هاشمی با اشاره به فرموده‌های رهبر معظم انقلاب، یادآور شد: امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت چهار راهبرد اصلی و اساسی در برگزاری انتخابات است.

وی اظهار کرد: امید می‌رود با وفاق، همدلی و صمیمیت، انتخابات پیش رو هرچه بهتر و با مشارکت حداکثری برگزار شود.

استاندار سمنان گفت: فرآیند انتخابات در این استان به صورت مطلوب و بر اساس مُر قانون در حال انجام است و رعایت اصل بی طرفی توسط دست اندرکاران امر انتخابات باید به صورت ویژه مَد نظر باشد.

بر اساس اعلام وزارت کشور، انتخابات ششمین مجلس خبرگان رهبری و انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت همزمان روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

طبق گزارش‌ها ۴۵۹ متقاضی داوطلبی مرد و زن برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به منظور دستیابی به چهار کرسی نمایندگی مجلس از حوزه‌های انتخابیه استان سمنان در مرداد ماه پیش‌ثبت‌نام انجام دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha