۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۳۵
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85263256
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه قزوین: صهیونیست‌ها در نهایت پا به فرار می‌گذارند+فیلم

قزوین - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: رژیم غاصب صهیونیستی در نهایت مقابل جبهه مقاومت در منطقه پا به فرار خواهد گذاشت.

به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی عصر چهارشنبه در مراسم خیزش ضدصهیونیستی مردم قزوین که در میدان آزادی این شهر برگزار شد، تصریح کرد: قرآن کریم نیز وعده نابودی این ظالمان را داده که قطعا محقق خواهد شد.

وی اضافه کرد: بایدن، رییس جمهور آمریکا که از این رژیم حمایت می‌کند نیز براساس وعده کلام خداوند در نهایت سرنگون می شود.

آیت الله عابدینی تاکید کرد: این فتنه گران تا زمانی که در جامعه اسلام باشند، شاهد ظلم و قتل و عام خواهیم بود و از این رو همه باید آرزو کنند تا این غده سرطانی هرچه سریع تر برچیده شود.

نماینده ولی‌ فقیه در استان قزوین با بیان اینکه قدرت یک کشور هیچگاه در بمباران کودکان و زنان نیست، ادامه داد: رژیمی که ۳۳ هزار کودک را شهید و هزاران کودک را یتیم و بی سرپرست می‌کند، یک حکومت غاصب و ظالم به شمار می رود.

امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه جبهه مقاومت همواره با پیروزی های متعددی روبرو بوده است، خاطرنشان کرد: هم اکنون افسران رژیم صهیونیستی در حال فرار هستند و سفارتخانه این رژیم غاصب در همه جای دنیا مورد هجوم و اعتراض انسان‌های با وجدان قرار گرفته است.

وی یادآور شد: مساجد ما باید دانشگاه استکبار شناسی، صهیونیست شناسی، یهود شناسی، دشمن شناسی و شیطان شناسی باشند، چرا که شناخت این جنایتکاران برای همه بایستی بسیار مهم و با اهمیت باشد.

امام جمعه قزوین: صهیونیست‌ها در نهایت پا به فرار می‌گذارند

به گزارش ایرنا، این مراسم که عصر امروز برگزار شد با هدف محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در حمله روز گذشته به بیمارستان المعمدانی غزه برگزار شد.

حاضران در این مراسم با سردادن شعارهای "فلسطین، فلسطین حمایتت می‌کنیم"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسراییل"، "الله اکبر، الله اکبر" نفرت و انزجار خود را از رژیم صهیونسیتی اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته بیمارستان المعمدانی غزه را بمباران کرد که این حمله موجب شهادت جمع کثیری از کودکان و زنان غیر نظامی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha