امام جمعه شهرکرد: مردم فلسطین تا نابودی رژیم اشغالگر قدس ایستادگی می‌کنند

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به جنایات اخیر رژیم اشغالگر قدس گفت: مردم فلسطین تا زمان نابودی اسراییل و اهتزاز پرچم قدس در مسجد الاقصی، همچنان ایستادگی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام روز چهارشنبه در ششمین شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: غزه هم‌اکنون در حال هزینه دادن است و این مهم آسان نیست و مردم غزه مقاوم هستند و با اراده مصمم ایستاده‌اند تا به حق خود برسند و مردم ایران اسلامی هم در حمایت از آنان امروز در نقاط مختلف کشور به‌پاخاسته‌اند.

نکونام تصریح کرد: اجتماعات در دفاع از مردم غزه و اعلام انزجار از اسرائیل ادامه دارد و روز جمعه هفته جاری اجتماع بزرگی شکل می‌گیرد تا رُعب و وحشت در دل صهیونیست‌ها بیفتد.

وی با اشاره به بیداری کشورهای اسلامی و غیراسلامی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی یادآور شد: امید است پرچم فلسطین هر چه سریع‌تر در قدس به اهتزاز در آید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در این نشست طرح مرتبط با «اخلاق کارگزاران» ارایه شد.

پیام احمدی تاکید کرد: به‌همین منظور قرار شد دوره‌های آموزشی مرتبط با اخلاق کارگزاران برای کارمندان دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شود.

وی با اشاره به لزوم اجرای طرح‌های مرتبط با جوانی جمعیت افزود: در این راستا برای افزایش جمعیت اقدامات موثری شده است.

به گزارش ایرنا، اعضای شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با توجه به تجمع مردمی در محکومیت اسراییل و برای پیوستن به شهروندان در مقابل امام‌زادگان دومعصوم (س) شهرکرد و محکومیت رژیم صهیونیستی جلسه خود را زودتر از وقت مشخص به پایان رساندند.

اعضای شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در پایان برگزاری این نشست شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha