تجمع امت حزب‌الله قم در محکومیت رژیم کودک‌کش صهیونیستی

قم- ایرنا- در ادامه موج اعلام نفرت و انزجار از حملات وحشیانه رژیم صهیونسیتی در غزه، امت حزب‌الله قم با تجمع در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه«س»، جنایات رژیم غاصب اسرائیل را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم قم در این حرکت خودجوش با سر دادن شعارهایی ضمن حمایت از آرمان آزادی قدس شریف و تاکید بر همراهی مقاومت اسلامی فلسطین، جنایات رژیم منحوس صهیونیستی را بشدت محکوم کردند.

اسراییل دیگر پیروز یکجانبه نبرد نیست

مدیر حوزه‌های علمیه کشور در بخشی از این تجمع طی سخنانی، گفت: مردم ایران اسلامی برای همیشه ضمن اعلام نفرت از حملات ددمنشانه رژیم سفاک صهیونیستی با ملت مظلوم فلسطین ابزار همدردی می‌کند.

آیت‌الله علی‌رضا اعرافی ادامه داد: یک وجه فلسطین آن است که یکی از سرزمین‌های اسلام است که غصب شده و باید به دامن اسلام بازگردد، اما وجه و بعد دیگر فلسطین این است که این سرزمین مسأله اول جهان اسلام و سنگر نخست جلوگیری از یورش جهان استکبار به تمام سرزمین‌های اسلامی است.

وی با اشاره به ۷۵ سال غصب و یورش به قلب اسلام با اشغال فلسطین، خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اسراییل هیچگاه پیروز یکجانبه کارزار نبود.

اعرافی گفت: تمام گرفتاریهای ما از آمریکاست و امروز منفورترین چهره در بین ملت ایران، رییس جمهور آمریکاست.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور خاطرنشان کرد: پرونده سیاه ۷۵ ساله رژیم صهیونسیتی چیزی جز قتل و کشتار و ظلم نبوده و امروز نیز همان سیاست ایجاد ترس و خشونت عریان این رژیم غاصب ادامه دارد اما امروز شرایط کاملا تغییر کرده و امت اسلام هراسی از این خشونت عریان نداشته و با تمام قوا در برابر شما خواهند ایستاد.

عضو شورای نگهبان رهبری گفت: اسراییل غاصب بداند با وحشی‌گری نمی‌تواند از اضمحلال و نابودی نجات یابد، رژیم صهیونسیتی با اتحاد اما اسلام و یاری خدا به زباله دان تاریخ روانه خواهد شد.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از ۱۵مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی‌نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر شده و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی غیرانسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.

جنایات صهیونیست‌ها در غزه در حالی وارد دوازدهمین روز خود شده که دیشب یک نمونه دیگر از حقوق بشر صهیونیستی با بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیده شدن مجروحان بستری و مردم پناه برده به آنجا دوباره به نمایش درآمد، جنایتی که کشورهای غربی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با تمام توان از اسراییل حمایت کردند.

اشغالگران صهیونیست سه‌شنبه در اقدامی جنایتکارانه با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه یکهزار فلسطینی را به شهادت رساندند. شمار شهدای غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا این لحظه به ۳ هزار و ۳۰۰ نفر رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha