پیام حضور مردم ایران حمایت از فلسطین تا پای جان است

تهران- ایرنا- رییس سازمان حج و زیارت گفت: حضور مردم شریف ایران در راهپیمایی عظیم محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، این پیام را دارد که تا پای جان برای حمایت از مردم فلسطین ایستاده‌اند و تا آخرین قطره خون از آرمان‌های انقلاب دفاع خواهیم کرد.

سید عباس حسینی روز چهارشنبه در حاشیه اجتماع مردم تهران در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همانطور که امامین انقلاب فرمودند اسرائیل باید نابود شود و حضور مردم شریف انقلاب اسلامی این پیام را دارد که تا پای جان برای حمایت از مردم فلسطین ایستاده‌اند و تا آخرین قطره خون از آرمان‌های انقلاب دفاع خواهیم کرد.

وی گفت: با حضور و خروشمان به جهانیان می گوییم پای نظام انقلاب و آرمان‌های آن هستیم.

پیام حضور مردم ایران حمایت از فلسطین تا پای جان است

حسینی تاکید کرد: مجامع جهانی در برابر این جنایات سکوت نکنند و این جنایات را ببینند و با محکومیت و تحریم‌ این رژیم غاصب را سر جای خود بنشانند.

وی ادامه داد: پیام این حضور انزجار از صهیونیست ها و حمایت از مظلوم است.

اجتماع عظیم مردمی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و دفاع از ملت مظلوم فلسطین ساعت ۱۵ امروز به‌صورت همزمان در میدان انقلاب تهران و میادین اصلی و آیینی شهرهای مختلف کشور برگزار شد و طیف های مختلف مردم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه، جنایات وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کردند.

اشغالگران صهیونیست روز سه شنبه در اقدامی جنایتکارانه با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه ۱۰۰۰ فلسطینی را به شهادت رساندند. از آغاز عملیات طوفان الاقصی در پانزدهم مهرماه تا این لحظه، شمار شهدای غزه به ۳۴۷۸ نفر و تعداد مجروحان ۱۲۰۶۵ تن رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha