رژیم صهیونیستی شرّ مطلق است

ارومیه - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با تسلیت شهادت صدها نفر از مردان، زنان و کودکان فلسطینی در حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه گفت: این اقدام شنیع نشان داد که رژیم اشغالگر قدس، شرّ مطلق است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام منصور امامی روز چهارشنبه در جمع پرشور مردم ارومیه که در حمایت از مظلومان فلسطین و غزه به میدان انقلاب این شهر آمده بودند، گفت: رژیم صهیونیستی در قتل، غارت، تجاوز و تعدی به حقوق مردم ستمدیده فلسطین حدی برای خود قائل نیست و همین امر ددمنش بودن این رژیم را می رساند.

وی اضافه کرد: رژیم اشغالگر قدس با همراهی کشورهای استکباری ازجمله آمریکای جنایتکار، انگلیس، فرانسه و کشورهای دیگر با حیله، سعی در فریب دادن افکار عمومی دارد و جنایات زیادی را نیز با همین حربه انجام می دهد.

رژیم صهیونیستی شرّ مطلق است

وی اظهار کرد: در مقابل ظلم و ستم بی حد و حصری که رژیم صهیونیستی انجام داده، حماس و مبارزان فلسطینی در روزهای گذشته حماسه هایی خلق کردند که پوشالی بودن اشغالگران قدس را نشان داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: ما امروز در این مکان جمع شده ایم تا این حماسه بزرگ را ارج نهیم و از مردم مظلوم و ستمدیده غزه حمایت کنیم.

حجت الاسلام امامی تاکید کرد: فلسطین همچنان مساله اول جهان اسلام است و برای ما و همه مسلمانان اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی با بیان اینکه نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است و این رژیم با اقدامات شنیع خود، زمان رسیدن به نابودی خود را نزدیک تر می کند، گفت: ما برای نابودی اسرائیل لحظه شماری می‌کنیم.

رژیم صهیونیستی شرّ مطلق است

به گزارش ایرنا، در این آیین که هزاران نفر از مردان، زنان، کودکان و حتی نوزادان ارومیه ای نیز به یاد نوزادان به خاک و خون کشیده شده غزه حضور داشتند، مردم ارومیه یک صدا انزجار خود را از ددمنشی های رژیم صهیونیستی فریاد زدند.

مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، خونی که در رگ ماست – هدیه به رهبر ماست، فلسطین فلسطین حمایتت می کنیم، رژیم صهیونیستی نابود باید گردد، مرگ بر اسراییل کودک کش و شعارهایی نظیر این، بارها در این اجتماع هزاران نفری سر داده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha