ساوت‌گیت: تیم ملی انگلیس شایسته موفقیت‌های بزرگ‌تری است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس پس از صعود این تیم به مرحله نهایی یورو، پاسخ منتقدانش را داد و گفت شاگردانش با توجه به توانایی‌هایشان شایسته موفقیت‌های بیشتری هستند.

به گزارش چهارشنبه‌شب ایرنا، تیم ملی انگلیس دیشب در مهم‌ترین دیدار انتخابی جام ملت‌های اروپا، ایتالیا را سه بر یک شکست داد تا در فاصله دو هفته تا پایان این مرحله، صعودش را به مرحله نهایی یورو ۲۰۲۴ قطعی کند.

انگلیس در پایان بازی‌های دیشب، با ۵ برد، یک تساوی و بدون شکست توانست جواز حضور در مرحله نهایی یورو را به دست بیاورد.

این تیم در ۶ بازی اخیر خود در مسابقات مقدماتی قهرمانی اروپا شکست نخورده که طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری آنها در این رقابت‌ها از سال ۲۰۱۲ تا کنون است.

با وجود این، گرت ساوت‌گیت، سرمربی این تیم با اشاره به توانایی بالای انگلیس اظهار داشت: دو بازی باقی مانده و باید این دو مسابقه را هم با پیروزی تمام کنیم و می‌خواهیم همه چیز برای صعود در دست خودمان باشد. باید به مسیری که شروع کرده‌ایم ادامه دهیم. می‌دانم که این تیم می‌تواند کارهای بزرگ‌تری انجام بدهد.

سرمربی تیم ملی انگلیس با اشاره به نظر برخی منتقدانش، اضافه کرد: مردم از ما انتقاد کرده‌اند که چرا تیم‌های بزرگ را به اندازه کافی شکست ندا‎ده‌ایم اما واقعا خوب عمل کرده‌ایم.

ساوت‌گیت: تیم ملی انگلیس شایسته موفقیت‌های بزرگ‌تری است

هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس هم پس از پیروزی برابر ایتالیا، درباره اینکه برخی می‌گویند آنها گروه آسانی داشته‌اند، یادآور شد: احساس می‌کنم گاهی اوقات ما شرایط را آسان می‌بینیم اما واقعا اینطور نیست. باید به ملی‌پوشان با توجه به نتایجی که گرفته‌اند، احترام بگذاریم.

کین افزود: یکی از سخت‌ترین گروه‌ها را داشته‌ایم. در سال‌های اخیر دیده‌اید که برخی از کشورهای بزرگ به تورنمنت‌های بزرگ نمی‌روند، بنابراین صعود به مرحله پایانی انتخابی در آن هم در فاصله دو بازی تا پایان این مرحله، نشان می‌دهد که چه کار بزرگی را انجام داده‌ایم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha