اختصاص ۹۰ هزار میلیارد ریال به چهارمحال و بختیاری وضعیت استان را متحول کرد

شهرکرد_ ایرنا_ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دولت سیزدهم سال گذشته با اختصاص بیش از ۹۰ هزار میلیارد ریال اعتبار وضعیت عمرانی استان را متحول کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی حیدری شامگاه چهارشنبه در مراسم سوگندنامه مهندسین جدیدالورود سازمان نظام مهندسی ساختمان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: نقاط مختلف کشور از جمله این استان به کارگاه عمرانی بزرگی تبدیل شده است.

وی افزود: هم‌اکنون پروژه‌های فراوانی در چهارمحال و بختیاری در مرحله اجرا قرار دارد که طرح نهضت ملی مسکن از مهم‌ترین طرح‌های دولت سیزدهم به‌شمار می‌رود و در چهارمحال و بختیاری پیشرفت فیزیکی قابل‌توجهی دارد.

حیدری تصریح کرد: وضعیت عمران و ساخت‌وساز در ایران و چهارمحال و بختیاری همچنان ادامه دارد و مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان می‌توانند در پروژه‌های مختلف همکاری داشته باشند.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: هم‌اکنون چهار هزار و ۸۰۰ مهندس رشته‌های برق، تاسیسات مکانیکی، عمران، معماری، شهرسازی و نقشه‌برداری زیرمجموعه این سازمان فعالیت می‌کنند.

مهران کوهی‌کمالی تاکید کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان چهارمحال و بختیاری هم‌اینک گروه‌های ویژه‌ای دارد که به‌طور مستمر از طرح‌های عمرانی بازدید و از بروز تخلف‌های احتمالی در استان جلوگیری می‌کنند.

به گزارش ایرنا، در این آیین ۱۴۵ مهندس جدیدالورود سازمان نظام مهندسی ساختمان چهارمحال و بختیاری سوگندنامه مهندسی را قرائت کردند.

چهارمحال و بختیاری ۱۲ شهرستان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha