کتائب حزب الله: مقاومت اسلامی عراق وارد نبرد با جبهه صهیونیستی شده است

تهران- ایرنا- سخنگوی نظامی کتائب حزب الله عراق چهارشنبه شب گفت که مقاومت اسلامی با عملیاتی که علیه پایگاه‌های آمریکایی در عراق انجام داد، عملا وارد میدان نبرد شده است.

به گزارش ایرنا از المیادین، جعفر الحسینی در گفت وگو با این شبکه لبنانی افزود: آمریکایی‌ها شرکای اصلی در کشتار مردم غزه هستند و بنابراین باید عواقب آن را متحمل شوند.

وی گفت: مقاومت در عراق از امروز با انجام حملات خود به پایگاه‌های آمریکایی عملا وارد میدان نبرد شده است و نخستین تلفات را از آمریکایی‌ها گرفت و عملیات با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت.

سخنگوی کتائب حزب الله اضافه کرد، مقاومت در عراق این توانایی را دارد که همه پایگاه‌های آمریکایی را نابود کند و حتی آمریکایی‌ها را از عراق بیرون کند.

پیش تر مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای از هدف قرارگرفتن ۲ پایگاه اشغالگران آمریکایی «عین الاسد» در استان الانبار عراق و «الحریر» واقع در شمال این کشور خبر داد و افزود: «این پایگاه‌ها به وسیله پهپاد و بصورت دقیق مورد هدف قرار گرفتند».

ساعاتی پیش نیز وزارت دفاع آمریکا با تائید حملات پهپادی علیه پایگاه‌های خود در عراق اعلام کرد که شماری از نظامیان این کشور در این حملات به صورت سطحی زخمی شدند.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha