۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۹:۵۴
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85263628
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

شبکه تعاونی روستایی گیلان افزون بر ۶۷ هزار تن آرد توزیع کرد

رشت - ایرنا - مدیر تعاون روستایی گیلان گفت: افزون بر ۶۷ هزار تن آرد خبازی و خانه پزی در نیمه نخست امسال از سوی شبکه تعاونی‌های روستایی استان در نانوایی‌های شهری و روستایی استان به جز شهر رشت توزیع شد.

کیوان حسن‌پور لسکوکلایه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: توزیع آرد در راستای ارائه خدمات توسط شبکه گسترده تعاونی‌های روستایی و برای کمک به تامین نیاز شهروندان گیلان انجام می‌شود و این وظیفه در سطح شهرها و روستاهای استان در حال اجرا است.

وی افزود: اتحادیه تعاونی روستایی گیلان به عنوان مباشر وظیفه توزیع آرد را از طریق ۱۵ اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی شهرستانی و (به طور اختصاصی، یک شرکت تعاونی روستایی) در سراسر مناطق شهری و روستایی گیلان به جز شهر رشت ( توزیع آرد رشت به عهده شرکت غله و خدمات بازرگانی استان است) بر عهده دارد.

حسن‌پورلسکوکلایه با بیان اینکه تعاونی روستایی مطابق اساسنامه جامع خود قادر به ارائه خدمات متنوع است، خاطر نشان کرد: توزیع آرد در مناطق شهری گیلان با توجه به سابقه طولانی این شبکه تعاونی به لحاظ وجود امکانات مناسب نگهداری و حمل آن در دورترین نقاط و با اطمینان حداکثری توسط این شبکه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون مشکلی به لحاظ توزیع آرد خبازی و خانه‌پزی از سوی شبکه تعاونی روستایی گیلان وجود ندارد، اضافه کرد: سالانه نزدیک ۱۴۰ هزار تن آرد توسط شبکه گسترده تعاونی روستایی‌ گیلان برای مصرف و پخت نانوایی‌های استان توزیع می‌شود.

بر اساس آخرین آمار، ۲۰۷ تعاونی فعال تحت نظارت مدیریت تعاون روستایی استان فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha