۱۲۳ ایستگاه ورزش صبحگاهی در کلان شهر اصفهان فعال است

اصفهان-ایرنا-مسوول کمیته ورزش روزانه استان اصفهان گفت: ۱۲۳ ایستگاه ورزش صبحگاهی در کلان شهر اصفهان فعال است و در هر ایستگاه بین ۲۰ تا ۱۲۰ نفر روزانه به طور منظم ورزش می کنند.

محمدعلی اساسی روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری همایش بزرگ ورزش صبحگاهی به‌مناسبت گرامی‌داشت هفته تربیت بدنی و ورزش در میدان امام(ره) اصفهان به خبرنگار ایرنا گفت:همایش امروز تحت عنوان سحرخیزان و با حضور افزون بر یک هزار ورزشکار مرد برگزار شد و مقرر شد در هفته آینده مشابه این همایش در یکی از باغ‌های بانوان کلان شهر اصفهان برگزار شود.

وی ادامه داد: ورزش روزانه از زیرمجموعه های ورزش همگانی و شامل ورزش صبحگاهی و عصرگاهی است و در هردوی آن ها توصیه می شود مدت زمان ورزش کردن بین ۳۰ تا ۴۰ دقیقه، همراه با ۱۰ دقیقه پیاده روی باشد.

وی خاطرنشان کرد: انجام صحیح حرکات ورزشی بسیار مهم است به‌ویژه آن که میانگین سن افراد شرکت کننده در ورزش‌های صبحگاهی حدود ۵۵ سال است و برای جلوگیری از آسیب دیدگی توصیه شده زیر نظر افراد مجرب حرکات ورزشی انجام شود.

وی تاکید کرد:برای چلوگیری از آسیب دیدگی ها توصیه می شود در ورزش صبحگاهی از اجرای حرکات جهشی و پرتابی اجتناب شود و بیشتر حرکات "ایزومتریک" و "هوازی" انجام شود.

به گزارش ایرنا، ۲۶ مهر تا ۲ آبان‌ هفته تربیت‌بدنی نام‌گذاری شده است.

۱۲۳ ایستگاه ورزش صبحگاهی در کلان شهر اصفهان فعال است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha