۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۰
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85263825
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اهتمام استاندارد بر واردات و صادرات کالای کیفی ضروری است

بوشهر- ایرنا- معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: در راستای ارتقای سطح سلامت جامعه و افزایش رضایت مندی مشتریان بازارهای هدف اداره استاندارد باید نسبت به نظارت بر واردات و صادرات کالاهای کیفی اهتمام بیشتری داشته باشد.

به گزراش ایرنا، اکبر پورات روز پنجشنبه در همایش استاندار در بوشهر اظهار کرد: برای پیشگیری از ورود کالاهای بی کیفیت و همچنین صادر کردن کالای بی کیفیت نیاز است بازدیدهای استاندارد مستمر و هدفمند انجام شود.

وی یادآورشد: همچنین برای جلوگیری از اقدام افراد سودجود باید مراقبت لازم از عدم جعل و سو استفاده از نشان استاندارد انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر افزود: ارتقا کیفیت محصولات بومی با رعایت استانداردهای لازم می‌تواند اقتصاد استان را متحول و زمینه سازتوسعه پایدار باشد.

وی با گرامیداشت هفته استاندارد ادامه داد: استاندارد واژه پر کاربرد در زندگی بشر است و همواره تلاش شده است تا سطح زندگی مردم بر استانداردها که ضامن سلامت و امنیت آنان است ارتقا یابد.

پورات گفت: امروزه به جهت اثر معنادار استاندارد در زندگی مردم، ارائه آموزش و فرهنگی سازی در این زمینه به جامعه و شرکت‌های تولیدی در صنایع مختلف ضرورت دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به پیروزی‌های جبهه مقاومت در راستای شکست رژیم کودک کش اسرائیل گفت: سکوت در مقابل این جنایات جایز نیست و باید در هر جایگاهی چهره کثیف این رژیم جعلی به جهانیان معرفی شود.

.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha